jueves, 31 de marzo de 2011

CONTADOR CONTRA EL CLEMBUTEROL

Podria ser el titulo de una pelicula pero por desgracia ye la lucha de un corredor por defender la so inocencia-
Hoy voy a volver al doping por que salio la noticia de que la Union Ciclista Internacional recurrio la sentencia de la Federacion española de ciclismo sobre el Casu Contador y yo como sabeis que soy un fiel seguior y defensor de Alberto quiero recalcar el mi apoyu al ciclista y denunciar la total desigualda que hay en isti tema dependiendo cual sea el deporte a investigar.
Tachareisme de antifubolero por meteme con los que xuegen al balon pero nun pueo soportar les injusticies sobre to despues de oir a les superestrelles quexase por que un campu de fubol paecia un patatal y dicir que alli nun se podia jugar. Esto ye como si un ciclista se negara a correr por que una carretera tien munches curves y puen caer de la bicicleta.
Ademas en la portá de un diario deportivu esta semana leo que a CR7 van a tratay la rodilla con celules madre y a Kaka van a inyectay plasma pa curai no se que averia que tien. Direisme que esto nun ye doping y pue ser que tengais razon pero resaltolo pa que se vea el nivel farmatologicu que tienen los equipos pa curar a les estrelles que se operen en les mejores cliniques del mundo y a ver quien ye el listu que controla lo que tomen o lo que yos faen pa sanar rapido. Seguro que a un jugaor del Caudal eso nun y lo puen facer y si se empareja con un grande en la Copa ya ta la competicion alterá. Ye lamentable los controles que se faen a los fuboleros pues como hay poques perres analizen la orina a muy pocos y solo un dia de la semana olvidandose de controles sanguineos que ye nonde tan les pruebes contra los productos dopantes de ultima generacion. Y eso de tar localizaos a toes les hores olvidaibos nun vaya a ser que algun tea de juerga con la Shakyra y yos fastidien la murga.
Volviendo al deporte de la bici y al casu Contador yo nun entiendo pa que y dan tantes vueltes al asuntu, traelo pa España pa despues llevalo pa utru organismu y marear la perdiz pa que el corredor nun te centrau en lo suyo. Pue pasar que el tribunal isi que tien que sentenciar ahora emita el veredictu a ultimos de julio y Contador saque tres minutos al segundu y por la decision de unos jueces, pue que partidistas, va a perder dos Tour de un plumazu con lo dificilisimo que ye preparase pa poder ganalos. Les coses tienen que ser clares pa tos y si hay que castigar nun se pue demorar esto como en la justicia ordinaria hay que actuar rapido pa saber a que se hay que atener. Ta claro que la cantida de clembuterol que y toparon al ciclista nun ayuda a mejorar el rendimientu asi que nun deberia de tener castigu pero per utru llau les leyes dicen que al que y localizen algo sin dicir que cantida hay que castigalu y en esto tamos y ye lo que hay que dilucidar.
Bueno despues de to hay que mirar el llau positivu pues el casu ta recurriu al TAS que significa algo como tribunal de arbitraje y no se que mas y en Villoria de eso tamos sobraos pues tenemos a la asociacion Al TAS TAS que por el nombre ye el doble que isi tribunal y que se dediquen a facer rutes de montaña en bicicleta y que nun van a tirar piedres contra el nuestru tellau.
Asi que suerte pa Contador, va a facey falta, y que siga dandomos alegries como en la Volta a Cataluña.
Y como el otru articulo taba encabezau con una foto de Contador montau en una vaca y con una jeringa pincha y eso a algun nun y gusto muncho hoy voy a poner una foto de lo que el mejor sabe facer, subir como naide el Angliru.

lunes, 21 de marzo de 2011

PEÑA MEA-PEÑA MEA

Nun ye que haiga fallu en el titulo ni que te obsesionau con el picu ye que en una de eses llocures que diz Rumasa que me dan un dia ocurrioseme la posibilida de facer una ruta un poco mas llarga de lo normal y en el intentu de encontrar compañeros de viaje solo se me apunto Julian, el mi vecin, y como los dos tamos unios sentimentalmente al Restaurante Peña Mea (Luz nun te cobro na por la publi) diomos por pegar una patiaura entre el Restaurante que ta en San Cucao y el que ta en Villoria.
   Na, un paseo de doce hores y mas de 54 kms que comparao con los del maraton tenia que tar chupao y el sufrimientu que padecimos nun vos lo podeis imaginar.
En les fotos que voy a poner apaezco siempre yo, nun ye egocentrismu,sino  que como yeremos solo dos en la expedicion retratabemosmos un al utru con los moviles y yo solo tengo les mies asi que doy fe de que Julian fizo la ruta conmigo y aunque se acordaria de la mio familia una tempora la satisfacion de los dos fue monumental. Por eso tenemos recuerdos de los monumentos que fuimos encontrando en la caminata y el primeru fue la estatua del Sagrado Corazon en el monte Naranco al que lleguemos a les 10 y media de la mañana despues de haber empezao a andar a les 8.


Desde qui bajar per la carretera a estudiar el preromanicu asturianu con San Miguel de Lillo y Santa Maria del Naranco

Tovia tenimos cara risueña y desde qui encaminamos los pasos en direccion a la Catedral de Oviedo

Yeren les doce de la mañana en puntu y tocaba subir per San Lazaro en direccion a Tudela Veguin y per aqui los Monumentos nun abunden munchu y entos retratabemos les señales de la carretera pa dejar constancia del nuestru pasu. La siguiente foto ta fecha en el altu de Bendones y aqui casi mos da un yuyu porque acababemos de pasar el primer indicativu de Laviana y paezme que dicia que faltaben 38 klm y yera la 1 y media de la tarde.

Ahora a siguir la tortuosa carretera que baxa a Tudela Veguin nonde tenimos previsto reponer fuerzes y eso seria alreor de les tres de la tarde y aqui ya empezamos a gastar alguna tirita pa los pies.

Despues de comer un bocadillo otra vez a la carretera y tras cruzar Frieres encaminamosmos a Lada per la carretera que va paralela al actual tramu de autopista.


Aqui ya mos ponemos a andar per de llau el rio con muncha xente de paseo lo cual anima un poco pues poniste al pie de ellos y marcabente un buen ritmo.Cruzamos Sama y la siguiente foto ta toma en Ciañu antes de llegar al Museu de la Mineria en El Entrego. Per aqui ya nun me acuerdo muy bien de los horarios de pasu asi que nun voy a decilos por mieu a equivocame.





A siguir patiando con un dolor de piernes exagerau pero con la satisfacion de dir recortando el terrenu que faltaba. Comentar que fazimos mini paraes pa repostar acuarius y llegaos a estes altures  les detenciones yeren frecuentes. Despues pasamos pel Soton, Sotrondio y  Puente Miramar en Blimea.
Por fin llegamos al nuestru conceyu, llegamos a Laviana y aunque tabemos como Roky en la pelicula que nun sentia les piernes ahora ya tabemos convencios de que terminabemos lo empezao.
Cruzemos delante les Tolves de La Pola y el pueblu de Entrialgo.

Y por fin Villoria, que ganes tenimos de vete. Yo creo que nunca en mi vida prestome tantu el llegar al mi pueblu y pienso que en esi momentu despues de tanto sufrimientu a lo tonto como diz la mi muyer sentime como se siente cualquier montañeru en la cima del Himalaya.
 Asi que esta señal de triunfu ta mas que justifica, yeren les 8 de la tarde y unes cervezes en lo de Pergen y en Piloñeta taben bien merecies despues de doce hores seguies de caminata.


Como los paisanos tropezamos dos veces en la misma piedra al añu siguiente fizi lo mismo acompañau de Gil y y de Manolin el del Meruxal que repitio 200.000 veces su frase preferia cuando ta cascau que ye "Nunca Mais" y aunque nun se ve muy bien la foto voy ponela igual pa faceyos un reconocimientu del valor que tuvieron de xuntase a mi.
Bueno y ahora a convencer a alguien pa dir a Covadonga en un dia, 13 hores aproximao, o repetir esta misma variando el recorriu. ¿Quien se anima pa setiembre?

miércoles, 9 de marzo de 2011

CARNAVAL

Los tiempos cambien y les costumbres tamien asi que los carnavales nun son lo que yeren ni en pintura, nun se muy bien si cambien pa mejor o pa peor. Yo siempre fui muy carnavaleru y nun perdia ocasion de amarutame, palabra ya en desuso que despues convirtiose en amazcarase y ahora ye sencillamente difrazase.
Digo que les coses cambien por munchos motivos que voy a cuntabos a continuacion.
Lo primero son les feches de celebracion del carnaval que van cambiando en funcion de los intereses de los chigreros y de los ayuntamientos. Antes y nun me atrevo a dicir cuando el carnaval empezabase dos domingos antes de antroxu, llera cuando se disfrazaben los guajes, y llamabase el flacu o domingo del flacu. Al siguiente domingo llamabase el gurdu y creo que ya se disfrazaben los mayores y despues taba el martes de carnaval nonde mos amazcarabemos tos y que igual tenia menos exitu que los domingos del flacu y del gurdu por que entonces nun se celebraben fiestes locales y el trabayu nun dejaba munchu tiempu pa andar de farra.Ahora la fiesta dura un mes por que claro pa que haiga xente algunos ayuntamientos de Asturias,con excepciones, pa nun coincidir con otros allargenlo lo que sea necesario y asi hay fiestes de carnaval hasta semana santa.                                                                                                                                       
Utru de los cambios que veo yo en el carnaval son los trajes, pues ahora hay xente que se gasta un monton de perres y paez que van a desfilar a la pasarela Cibeles en vez de disfrutar de la esencia de la fiesta. Los de antes nun mos preocupabemos de los trajes hasta cinco minutos antes de amarutase y la solucion yera metese en los armarios de los guelos o de los padres y cambiar de sexo en el vestuario,normalmente los hombres de muyer y les muyeres de hombres asi que el principal entretenimientu de entonces yera palpar pa saber de que bandu yera el mazcaru con el riesgu de que algun te diera algun castañazu. Y pa tapar la cara nun habia estes caretes de diseñu que hay ahora que igual alumbren los ojos que echen fumo per les narices o sangre per la boca les que tenimos lleren unes caretes de carton que a veces taben feches por nosotros mismos y con to eso a caleyar pel pueblu provocando a los vecinos por que como nun mos conocin aprovechabemos pa facer alguna trasta. Bueno lo de les caretes fue un poco posterior por que lo de tapar la cara hubo un tiempu que taba prohibio por el mandamas de entonces por tema de segurida exactamente lo que ta pasando ahora con les muyeres arabes y el burka. Y hablando de muyeres antes nun habia eses reuniones erotico festives, pa celebrar les Comadres, que se monten ahora en discoteques y restaurantes mas bien a les muyeres de antes tocabayos facer fayuelos hasta que el cazu quedaba afumiau pa los que andabemos al galope per Villoria y per tos los pueblos de Asturies llenaramos la barriga y quitamos la fame pues entonces nun habia problemas de obesida.
Paezme que ya ta bien de dar la parpayuela y voy ensiñabos solo dos fotos, casualmente son solo les que tengo, y  esta primera del añu 1979 pongola como un pequeñu homenaje al mi vecin Mariano Revuelta que el probe anda engarrau con los fios pa que y pongan el blog y en el que se ve la probe imagen de vestuario que llevabemos en aquellos tiempos. Tamien tengo que aclarar que esta foto nun ye de carnaval sino de les fiestes de San Antonio en les que celebremos un maraton folkloricu popular pero como diji antes lo nuestro yera amazcarase. Aqui ta agachau Juan el del Cantu y de pie Goyo, Tino Felguera y Mariano.


Y una segunda foto en la que apaez Gelu el Cazurru, Goyo  y un rapaz de La Pola que se llama Fernando Castro y que tabemos antroxando per la Pola en una edicion dedica a les pelicules de vaqueros y en la que nosotros con pocu gastu intentamos dir de enterraores que yera un chollu en eses pelicules.


Y pa terminar dicibos que si quereis salir en esta pagina nun teneis mas que mandame les vuestres fotos amazcaraos durante esta semana al correo electronicu que ta puestu arriba en el contactu diciendome siempre de quien se trata y tendreis vuestru minutu de gloria en la red.

martes, 1 de marzo de 2011

GIMNASIA DE MANTENIMIENTO

EL titulo de la entrada puede inducir a error pues alguien esperara encontrar en les fotos a xente corriendo en pantalon curtiu per de llau el rio y no nun ye eso la xente que vais a ver en les fotos siguientes tan celebrando una cena de recuperacion de calories gastaes precisamente por facer eso que esperaben ver. Pue ser que sea una entra un poco llarga pero tratase de que los asistentes a la cordera puedan descargar les fotos en les que tengan interes y de presentabos a los miembros de esa otra familia que tengo y con la que comparto munches alegries y tamien bastante sufrimientu pues a veces mas que gimnasia de mantenimientu paez un centru de altu rendimientu pa asisistir a les olimpiaes.
En esta primera foto tan los de la mesa de los serios pero claro por que tovia nun habia empezao el sarao.


Y aqui los cuatro guardaespaldas que tien  Suni cuando se sale a correr


Seguimos en la misma mesa chupando camara sin parar que pa eso ye la de Ramon



Raquel y Javi en una pose muy fotogenica despues vendran imagenes menos afortunaes



 Esta ye la muyer de Dimas de Rioseco, Tini, que nun se pierde ninguna cena y ademas ye una artista tocando el tambor.

 Aunque nun se vea Jorge el de Carrio ta concentrau en un cachu de corderu y Velino faese el disimulau pero el platu puedo asegurabos que nun lu tenia vaciu.


 Veis lo que vos decia antes, la cosa nun ye como empieza sino como acaba, y aqui Raquel y Javi concursen a ver quien tien los pelos mas apuntiaos.


 El de la mano abierta ye Dimas y creo que en esi momentu saludaba a Velino que ye del Madrid. Fredo el de Alquimia (Publicidad gratuita) como nun y gusta el futbol faese el disimulau.


Menos mal que en el equipo hay gente seria y formal y estes son el ejemplo. Aqui tenemos a Diaman, Carmen y Ana poniendose guapes pa la foto.

 Aleida ni se inmuta con el fotografo ella va a lo de ella y la priorida en esi momentu ye el corderu.


 A Marta aunque paez que ta posando hubo que pillala descuida por que lo de les fotos nun y gusten munchu y andaba de esquina en esquina pa nun salir en el reportaje.


 Estos dos tienen meritu Jesus Zapico y señora son participantes de la gimnasia desde que abrio el poli y de eso ya van unos cuantos años, asi se conserven de jovenes.


 Aqui tenemos justo lo contrario estes dos son primerizes, empezaron esti añu, y la verda ye que lo cogieron con gracia pues nun falten muncho y elles son Yayo y Nuria.


 Anselmo el de la Doñango (tampoco te cobro na por la publi) y Jorge en plena conversacion durante la cena. Bueno lo que se diz conversacion nun ye por que cuando Selmo coge la palabra nun hay quien lu pare aunque aqui con Jorge tuvo un rival muy duru.

 Y estes dos joyes, como diz Pergen el de Villoria, son Leticia y Ana que pa mejorar el rendimientu tienen como objetivo correr una Media Maraton sin dejar de hablar. Curiosamente aqui tan les dos callaes y tendre que preparame pa cuando lean esto y habra que comprar unes oreyeres como les de Leti pa aguantar el chaparron.    


 Aqui tenemos al superprofesor Jorge acompañau de dos superhemanas Suni (sera con Y?)  y Maria Jesus . La primera nuestra compañera de fatigues en les carreres de los lunes y a la unica que Selmo nun se atreve a reprimir cuando se aumenta el ritmo y la segunda la Reina Maga del Altu Nalon pues reparte mas ilusiones que los de la ONCE. .

 Y aqui los mismos de antes y con la compañia de Arancha, la mujer de Jorge el de Carrio que tamien empezo isti añu y tamien de les habituales a les clases.

 Aqui los dos culpables de esto. Ramon por sacar les fotos y Goyo por distribuiles van dir pa Villabona por facer publiques vuestres intimidaes pero que conste que to lo que aqui ponemos ta fecho con el mayor de los respetos y con muchisimo cariño asi que nadie se enfade.

 Geles la de Velino y Tini durante los momentos de calma y sosiegu.

 Algo raro debe pasar por la cara de sustu de Raquel y la mirada sorprendia de Jorge .

 El paparazzi ye de primera y capto el motivu de tanta alteracion y tamien propicia la caida de un mito. Tos pensabemos que detras de tanto musculo habia un superhombre y va a ser que la fuerza se y escapa por la entrepierna y de manera no muy caudalosa. QUE PENA DE PAISANO.

 El pobre nun da creditu a tan monumental gatillazu aunque Nuria y Yayo lo celebren como si hubieran ganao la Champions.

Y aqui mostramos el motivu de de que a Jorge se le haya saltao el automaticu. Un pequeñu roce con Raquel y plas el orgullo por los suelos o mejor dicho por la silla.

 La cosa nun termino ahi y despues intentaba explicar lo inexplicable a los compañeros de mesa aunque claro tos descojonaos de risa,

 Menos mal que Diaman llevo un libru de canciones y Aleida tomo la batuta de la fiesta y olvidamos el mal momentu del profe.

 Aunque paezme que nun debimos cantar muy bien por les orelleres que se instalo Fredo ya sabeis el de Alquimia.

 Estos tan preparandose pa la siguiente actuacion a ver si somos capaces de subir el liston. La concentracion ye maxima y entrenen hasta la postura de coger el micro.

 Esto ya tien mejor pinta, no por mi parte, sino por Velino y Dimas que nun diran pa Eurovision pero pa cantar pe los Chigres faenlo bastante bien.

 Y aqui nun toy muy seguru pero Javi paezme que queria convencer a Raquel pa repetir el roce de Jorge pa mejoralu y dejalu mal, claro nonde te un de la Pola nun tienen na que facer los de Oviedo.

Hasta qui la primera serie de fotos que tengo en mi poder aunque puede haber otra pues asegurenme que hay por ahi otra serie de imagenes mas comprometies captaes en la oscurida de los chiringos que pueden herir alguna susceptilida.
Estes fotos nun tienen derecho de autor asi que pues descargales y faceles fotos en papel si quies tener algun recuerdu de esta cena. 
A los que salis en les imagenes si les considerais ofensives o de mal gustu solo teneis que decimelo mandandome un comentariu y seran quitaes inmediatamente.