lunes, 29 de agosto de 2011

ROSTRO DE MUJER

Que toy embelesau con Peña Mea ye una cosa que reconozco y nun hay mas que mirar les entraes de isti blog pa comprobalo.
Ya publiqué fotos de Peña Mea desde munchos sitios y seguro que les que me queden pues por eso ta en una clasificacion que fae nun se quien entre les primeres en les montañes mas guapes de Asturies.
Asi que hoy voy ensiñabos una foto muy curiosa que me manda Fernando el de Llorio saca desde La Chalana en onde se ve el nuestru picu transformau en cara de muyer.
Evidentemente hay que echai un poco de imaginacion pues tu lo que vas a ver ye una peña en la que como digo se pue apreciar los rasgos segun Fernando de una muyer y que espero me deis vosotros la vuestra opinion.
Aprovechar pa recordabos que el proximu domingo dia 4 de setiembre ye la Quebrapates Peña Mea y seria un buen dia pa que aprovecharais a subir al monte y disfrutar de esta impresionante montaña y animar a todos, sobre to a los de Villoria, los que corren esta prueba.

viernes, 19 de agosto de 2011

VILLORIA EN EL DESCENSO

Tamos en semana del descenso y voy a ensiñabos unes fotos de carrozes con les que los de Villoria tuvimos la suerte de ganar en el Descensu del Nalon. En esta epoca de vacaciones isti menda tamien quier descansar y el blog ta un poco tranquilu asi que pongo un boton de muestra de to lo que tengo archivao que vera la luz mas alantre.
Empezamos con la carroza con la que conseguimos la primera sopera, El Mayau, y en la que los protagonistas lleren Arturo el de Romana y Purina con Pili la de Maria Luisa como madrina y con la que incluso desfilemos despues en el dia de America en Asturias per les calles de Oviedo.



 Con la gaita y el Tambor, pa mi la mejor carroza que fizimos, nun conseguimos ganar y pongola aqui pa que comprobeis la obra maestra que construyo Pepe el Blancu y con la que tamien tuvimos en Oviedo. Sentaos tan Juan el del Cantu,Ricardo el carreteru, Mamel el sastre, detras de Roberto el de Maruja la de Toyi ta Jose Tomas el carniceru, Abel el dentista y Javier el de Feli y de pie Ana la muyer de Tomas el carteru.


 Esta ye la unica foto que tengo de la cocina lleña delantre la estacion de la Renfe y con la que ganemos una Sopera en el Descensu.


 Esta titulemosla el 69 y llera una recreacion de una cencerra con la que tamien ganemos y pa mi la que mas disfrutamos durante el recorriu con Mariano Tilla y Velino el Casin como actores principales. Resaltar la gran expectacion de la xente que siguia la nuestra carroza durante el recorriu y que nun se perdin detalle de les hazañes amoroses de la pareja de viudos en la cama.


 Con el Arca de Noe tamien triunfamos en el descensu y esta vez tocome a mi ser el protagonista de la carroza y tamien mi ultimo añu como participante. Ahi me veis con un guchu en cuello y rodeau de un pony, una cabra, pites y conejos pa salvamos tos del fin del mundo.


 Y la ultima carroza triunfaora en el descensu fue El Molin en el añu 2005, con un canal que tenia truches vives, y con lo que animo a la juventud del pueblu a que aunen fuerzes y nun esperen munchos años pa conseguir otra sopera pal pueblu

jueves, 4 de agosto de 2011

LA CARIDAD- NAVIA


El ultimu miercoles de julio ficimos una ruta playera pel occidente de Asturias y conocimos un poco del Conceyu de Coaña que atravesamos per la franja costera. La verda ye que salvo la parte final en la zona de Ortiguera hubo poco que ver y que disfrutar asi que ahi van toes les fotos de arreu pa que vosotros tamien conozcais esa zona. Aunque al ver les fotos penseis que la ruta fue guapa tengo que dicibos que pa conseguir estes tomes hubo que patiar munchos caminos y carreteres muy apartaos de la costa lo que quita encantu a les marches. Tamien tengo que dicibos que si algun se ofiende por nun salir aqui que procure dir andando al pie del que trae la camara pues a munchos durante el dia solo los veo cuando se suben o baxen del autocar.