viernes, 23 de septiembre de 2011

DESDE TARNA HASTA PENDONES

Esta semana toca Casu y volvemos a patiar los montes, en mi opinion, mas guapos de Asturias en una ruta curtia y muy favorable por que despues toca facer cena anual en Soto de Agues.
Asi que sin mas rollos vamos a empezar con les imaxenes de la ruta empezando como siempre en la salia con la foto de los que fuimos a facer el recorriu.

 La semana pasá ya dixi que pa los nombres soy un desastre y por lo visto equivoqueme en algun asina que hoy fui equipau de papel y boli y voy dabos una leccion magistral de geografia asturiana. En la foto siguiente ta de izda a derecha el Picu La Senda, La Carasca y el Campigueños.
 Esti ye el equipo de culo subiendo al Abedular de 1813 mts
 Estos tres en el mismu orden de antes son el Collau El Zorro, Pileñes y Peña Ten y a lo lejos el Torrecerredo y el Peña santa.
 Aqui vemos el pueblu de Tarna desde el Abedular.
 Y esti llamase el Remelendi que ye el picu que ta a la derecha cuando corones el Puertu de Tarna y tien cerca de 2000 mts de altitud.
 Y isti puntiau llamase El Recuencu segun Tino que ye el asesor personal que tengo pa esto asi que si mentira compro mentira viendo.
 Estos que aunque paezen un son dos llamense el Maciedome y el Tiatordos al que subimos el añu pasau y tien una subidita que fae pupa.
 Mirando un poco pa baxo topamos el valle de Ventaniella llugar nonde se fae creo que en Agosto una feria con romeria muy afayaiza.
Ahora vemos les dos Peña Santes la de Castilla que ye la de la derecha y la de Enol que ye la del medio de les otres tres.
 Pa seguir dando clase de geografia pueo explicabos que isti ye el Picu Pienzu enrriba de San Juan de Beleño.
 Y estos son La Rapaina, la Peña el Viento y el Cascayon.
 El Cortegueron el de la izquierda, el del medio nun mos acordamos y el utru ye el Cantu L·oso
 Y ahora dos vistes de Ventaniella, la primera con los Picos de Europa detras.

 En la mayá de La Bolera con una Cuadra desfecha.
 Y ahora como mos da por ver coses rares pel monte en isti fayeru Rumasa vio un caballito de mar y un robecu. No se que vereis vosotros?


El Maciedome colandose entre les rames del fayeru La Salguerosa.

Lo que vemos ye la mayà El Pareu con tul fayeru que acababemos de atravesar baxando del Picu Montoviu de 1751 mts de altitud.

Y por fin la hora de comer en un sitiu muy guapu que se llama Vegabaxu nonde hay unes cuantes cabañes bien cuidaes gracies que hasta qui llega una pista desde el pueblu de Pendones.

Despues de enllenar la barriga pista abaxo pel valle del rio Corralin.

Hasta llegar a Pendones nonde mos esperaben unes cevezes fries en el chigre de Juan, muy conociu por su buena fama con la comida casera.
 Entrando en el pueblu topamos con esta curiosa mesa con sombreru pa que el sol nun caliente la bebida.

Y despues de unes cuatro hores y media de caminata y unos 12 kms recorrios El Carbonero esperandomos con el Tiatordos de testigu pa llevamos a esclarase un poco y dir hasta Soto de Agues a dar cuenta de unes cuantes truches y un poco corderu pa reponer fuerzes pero eso sera tema pa una proxima entrega de Patiando Caleyos.

jueves, 15 de septiembre de 2011

FOCES DEL PINO Y PICU NOGALES

Hoy vamos pa tierres alleranes pa facer una ruta guapa y yo diria que muy dura pues vamos a subir hasta 2075 mts de altitud superando un desnivel de 1500 mts en muy poco recorriu lo que aumenta el grau de dificulta.
Llegamos al Pino sobre les 9 y media y hay que amarrar bien les chiruques pa facer la ruta.

 El dia taba tapau con una intensa niebla que ayudaria a subir sin el agobiu del calor per unes suaves pendientes hasta justo la entra de les Foces del Pino en onde sacarimos la oficial foto del grupo.





Despues Foces arriba per un camin empedrau preciosu con munchu mas desnivel y que el roiu del agua encajonau entre les peñes fae tovia mas impresionante.







Poco a poco el valle se vuelve a ensanchar llegando a la mayá de Caniella (1510 mts) que da vista al valle del puertu Vegará.


 Esta zona con niebla baja ye onde ta la pista que baxa hasta Rio Aller y Casomera y en onde esta alicantina que compro casa en Les Quintanes quiso llevase esta foto de recuerdu.

La siguiente foto muestra el sitiu nonde Marino en una ruta anterior tiro el bocadillo al ver lo que tovia faltaba por andar pa subir a Brañacaballos en el valle del Puerto de Piedrafita.




 Isti ye el Picu Nogales vistu desde la Cumbre del Je Je  que aunque paezca una risá ye el nombre de una cumbre allerana de 2064
 mts.
 Aqui vemos mediu tapaos po la niebla a la izquierda Peña Mea y Peña Negra y a la derecha el Retriñon.
 Yo pa los nombres soy un poco desastre y aunque Tino me diga los nombres mil veces llego a casa y olvidenseme asina que pa la proxima lapiz y papel. Cual yeren estos? Puen ser el Picu el Oso y el Picu Cuchu¿

Aqui vemos el Toneo y el Fuentes en la zona de esqui de Fuentes de Invierno.
Ahora ya sin niebla el valle del Puerto de Vegarà
Ya depues de comer baxamos per la ladera de La Cabritera (1917 mts) con Peñareonda (1826) defrente escoltando la maya de Caniella pa despues vover a garrar el camin de les Foces y baxar a Pinos.
Ultima mirada al nuestru picu a Peña Mea que tuvo tul dia esa bufanda de niebla.
Y pa terminar un chapuzon en la zona de baños de Llanos nonde algunos ficieron demostracion de sus habilidaes acuatiques.