sábado, 24 de diciembre de 2011

DUATLON DE NOCHEBUENA EN VILLORIA


Yo creo que ye la primera vez que se fae una carrera de isti tipo en Villoria y ye la primera vez que un dia de Nochebuena hay tan buen ambiente pel pueblu durante la tarde. Yo se que los organizaores nun pretendin que fuera puntuable pa ningun campeonatu pero con el tiempu si se animen seguro que lo van a consiguir y tampoco se si a los participantes yos gusto la prueba y si van a repitir o si la organizacion fue mejor o peor que en otros llaos.
 Yo lo unico que se ye que se fizo un gran esfuerzu pa facer la prueba,gracies a Hector Moro, David el de Tito y tos los que colaborasteis y tamien se que pa los participantes nun yera facil venir a competir un dia especial como el de hoy y que les condiciones en un pueblu pequeñu como el nuestru nun son les mas favorables pa aparcar, pa duchase, pa lavar la bici y sin embargo hubo un centenar de valientes a los que nun podemos facer otra cosa que dayos les gracies y felicitalos por to.
Yo saque unes cuantes fotos hasta que agote la pila y esti ye el mi mejor homenaje pa organizaores, participantes y publicu.
MUNCHES GRACIES POR TO Y HASTA EL AÑU QUE VIEN.


















































martes, 13 de diciembre de 2011

FELIZ NAVIDA

Hoy dejamos les chiruques y vamos a dalo to en isti baile pa felicitabos la navida en nombre de tos los que patiamos caleyos per Asturias. Pa velu pincha en isti enlace y a ver si tienes suerte y lo consigues . Si no nun pasa na Felicidaes igual y a disfrutar del añu que vien.


http://sendables.jibjab.com/view/yrfeXLjBb5Ck3l74?cmpid=jj_fb_self_holidays

miércoles, 7 de diciembre de 2011

SAN JUAN DE NIEVA AL CABU PEÑES

Ahora que ya ta frio paez que petez recordar esos dis del veranu, que aunque nun vieno muy buenu, por lo menos fae algo de sol y calor y disfrutase aunque sea poco algo del mar.
Hoy voy mostrabos unes fotos de la ruta costera entre los faros de Nieva y el del Cabu Peñes que me manda Fernando Alonso y nun creais que ye pa vacilar pero ye que isti amigu miu de Llorio llamase igual que el piloto y nun se si conducira igual pero seguro que les fotos que fae nun les saca el de Ferrari.
Fernando el nuestru ye capaz de facer mas de 200 semeyes ca vez que va con nosotros y ya les fae hasta desde el autocar y estes de Aviles paezme que tan feches en marcha.

Aqui vemos el puntu de partia xunto al faru de San Juan de Nieva

Y ahora vemos el mar Cantabricu desde un sitiu que se llama L'Atalaya en la peninsula de Nieva en onde se conserven edificaciones beliques de la guerra Civil


Caminando por la senda Costera llegamos a un sitiu que se llama Punta Forcada.

El grupo llega al pueblu de Nieva en onde vemos isti horreo y la iglesia.


Y desde qui vamos pa la Playa de Xagó que vemos de diferentes llugares



Despues de abandonar esta playa dirigimos los pasos a Cabu Negru

Y mas tarde topamos con Puerto Llampero y los restos del bar El Molin que desfizolu la enriá de Junio del añu pasau.



Y ahora mas playes con una que vos gusta munchu a algunos por que ye nudista y que se llama Aguilera aunque hoy nun vais a tener suerte.
Y les de Carniciega o Barquera y detras la de Verdiciu



Y al fondo vemos el cabu Peñes con la Isla Herbosa y una piscina marina que ye una maravilla de la naturaleza astur.

Lo que vemos ahora ye Punta La Rosca y unes imagenes feches al pueblu de Ferrero.




Y ya en el Cabu Peñes desde nonde vemos la Isla Herbosa que Fernando diz que se paez a una ballena con fotos del entorno y como nun podia ser de otra manera la foto oficial del grupo.







LA GAVIERA



Fernando Alonso

Y hasta qui esta ruta costera que intente describivos lo mejor posible pues como podreis apreciar en la foto yo nun tuvi alli por les molesties que arrastraba en un pie y que paezme que ya toy recuperando y por eso espero nun habeme equivocao muncho.
Y ya que pasemos per Verdiciu vamos a acabar con musica tradicional asturiana y escuchamos "Soy de Verdiciu"