miércoles, 23 de mayo de 2012

DESDE NAVA HASTA LAVIANA

Despues de munchos meses paraos por culpa del tiempu y despues de algun intentu falliu tamien por culpa del agua hoy volvimos por fin a la montaña y ficimoslo per la sierra de Peña Mayor con una ruta de 24 kms que resulto muy guapa y un poco dura por culpa del sol que mos abraso tul dia y tamien por que les pates notaron munchu la falta de activida. La ruta empezemosla en Nava a onde mos desplazamos en tren desde La Pola en un viaje entreteniu y que a partir de ahora va a ser habitual pues ca vez menguamos mas xente y el autocar sale caru con tan pocos.
Por esto mismo el miercoles 30 de mayo queremos facer la ruta de Les Capilles con salia de Villoria a les nueve de la mañana
Y aqui teneis unes poques fotos del recorriu pues la camara empeñose en decime que nun llevaba mas fotos cuando dibemos per la 20 y nun se por que pues tengo meties en la tarjeta cerca de 200.


El jefe de estacion dando la salida

El revisor tamien da la salida

Trasbordo en El Berron

Vagoneta en El Berron

Salida desde Nava direccion Fuensanta

Planta embotelladora de Fuensantas

Entrando en las foces del rio Pendon

Manolo señala una zona de Nava muy guapa

Final de les foces

Buen sitiu pa facer una foto

Llegamos a les praeres de Nava

Dejamos les praeres hacia Fayacaba



Melendreros

Chale con vistes

Condao y Soto Llorio desde Fresneo

Peña Mea desde Fresneo

Retriñon desde Fresneo

viernes, 18 de mayo de 2012

A PATIAR CALEYOS: NAVA-LAVIANA





El proximu miercoles 23 de mayo vamos a facer, si el tiempu lo permite, la primera salia dela temporá. Como sabemos de años anteriores que a estes primeres rutes nun se apunta muncha xente, vamos a usar el tren como mediu de transporte.
La salia va a ser a les 8 y 20 de la estacion de La Pola con direccion a Nava, con trasbordu en El Berron y venir andando per la Sierra de Peñamayor hasta el puntu de salia.
 Nun fae falta apuntase pa dir y hay que tar con tiempu en la estacion pa sacar los billetes en grupo y que salga mas barato.

martes, 1 de mayo de 2012

VILLORIA RACE

Aqui vos dejo unes cuantes fotos sacaes hoy en la Campa Felguera y Villoria durante la celebracion de la Villoria Race en el nuestru pueblu, Disculpes a los participantes que nun salgan en les fotos pues unos problemas tecnicos borraronme mas de 30 fotos. Lo Siento.