lunes, 14 de febrero de 2011

SAN VALENTIN

Hoy como ye San Valentin voy a confesar que toy enamorau. Si toy enamorau aunque a la mi amiga Yesi la sorprenda por que ella sabe mejor que nadie cual ye la mi teoria sobre el amor y el pasu del tiempu. Vais a perdonar que nun vos cuente lo que pienso pa nun day un disgusto a la mi muyer en un dia como el de hoy, aunque ella ya lo sabe y solo como ejemplo voy a cuntabos lo que pensaba un gran amigu miu, que fallecio recientemente, y que creo que munchos paisanos puede que compartan aunque sea en silencio como lo del anunciu de les almorranes. El dicia que cuando yera joven a la muyer peteciai comela y ahora con los años pesai por que nun la comio. Espero que ninguna muyer se sienta ofendia nin me trate de machista por que les que me conocen saben que que yo en el fondo nun rompo un platu mas bien tocame fregalos munchos dis y lo que digo la mayoria de les veces nin siquiera lo pienso y solo trato de incitar al debate entre amigos aunque a veces empiezase a discutir en broma y despues facemos un concurso de quien da mas voces. 
En fin a tos los que teis en esa fase de petecer comela que sigais munchu tiempu con esa fame y los que teis en la segunda fase que vos pasen les ganes, val mas invitales a cenar en el Peña Mea, pues la violencia de generu ta muy castiga en la actualida.
Pues como empezaba diciendo que taba enamorau tengo que explicalo pa evitar malentendios. En esta vida pienso que se pue tar enamorau de munches, nun tembleis, que nun quiero dicir de munches muyeres sino de munches coses y eso ye lo que me pasa a mi que aparte de tar enamorau de la mi muyer tamien toy enamorau del deporte, sobre to correr, y tamien de la montaña por eso nacio esti blog y por eso hoy quiero intentar que tos vos enamoreis de la Vega de Brañagallones que la retrata como nadie el mi amigu Kamaron de Barredos, al que y mando un saludu afectuosu,  Asi que disfrutai del video que el dia de los enamoraos solo ye el 14 de febrero y la montaña ta ahi pa difrutala to los dis.

 




2 comentarios:

  1. Goyo tú lo que tas ye enamorau de la Vida!!

    Gustome mucho la publicidad Subliminal que metiste en el medio!!jejejeje

    ResponderEliminar
  2. Ya sabía yo que to lo que dices yera pa debatir...

    ResponderEliminar