lunes, 2 de enero de 2012

GIMNASIA DE MANTENIMIENTU EN NAVIDA

Tos los años , desde fae tres, el equipo que fae gimnasia de mantenimientu, aunque a veces paezemos atletas preparandose pa les olimpiaes, desconectamos de los abdominales y de les patiaures que mos meten Jorge y Javi y en esta epoca cogemos les vacaciones de Navida corriendo per La Pola vestios de Papa Noel como una forma divertia de felicitar a los lavianeses en estes feches. El recorriu ye una vuelta per les calles de La Pola sin na prestablecio y con un par de paraes pa cantar un villancico en el geriatrico y en el Hogar del Pensionista. La verda ye que a mi isti añu prestome munchu la para en el Geriatrico por que vi a persones muy mayores que necesiten aunque sea el poco tiempu que dura un Campana sobre Campana variar la rutina de tos los dis y pienso que a ellos tuvo que prestayos un monton aunque fuera una visita casi a traicion, sin avisar, y como dixi antes muy curtia. Pa tos ellos nuestros mejores deseos pa isti añu 2012 que lo faigo extensivo pa tos los mis compañeros y compañeres de gimnasia y pa tos los vecinos y vecines de Llaviana
Y que mejor que empezar con el decimu que compartimos pa que estos deseos se faigan realida. Ta comprau en la cafeteria Doñango asi que tos los que nun corrieron y quieran tener isti numeru que pasen a ver a Selmo.

En el unicu sitiu nonde mos dedicaron unos aplausos, que mal lo debimos facer, asi que visita obliga pal añu que vien.


 Una paraina pa facer una visita a un compañeru lesionau al que deseamos una pronta recuperacion.
 Como nun podia fallar despues del esfuerzu a reponer fuerzes con bebides isotonices o sea Gaiteru extra.









 Y estos son varios de nuestros atletas que se atrevieron con la San Silvestre ocupando puestos importantes en sus categories.Ramon con parte de su familia.
 La nuestra Leti en plena recta de meta. Como mos engañó diciendomos que nun diba con nosotros por que dibemos rapido y llera que taba preparandose pa batir tiempos con Jose en la San Silvestre.

Aqui Fredo el de Alquimia con sombreru quitamosques.
 Velino en plenu esfuerzu intentando distanciase lo mas posible de su inseparable Marigel de la que nun tengo foto.

Ahora a preparar la cena de Navida que fazemos en Febrero. Ye que somos así.

1 comentario:

  1. Jolines Goyo, cómo te lo curres con los post, muy buenos!!!. Acabes de poneme los dientes largos con la carrera de gimnasia de papa noel, el añu que vien voy sin falta, no te creas que taba en casa esi día y dábame pena no ir........
    Los del geriátrico son muy agradecíos, yo llevo tres años en un grupo de pandereteres y vamos to los años por Navidá a dayos un conciertucu y cantayos unos villancicos. Iré a ver a Selmo pq igual vos toca la lotería a toos menos a mí!. Leticia.

    ResponderEliminar