martes, 14 de febrero de 2012

CONTADOR CONTRA EL CLEMBUTEROL (ULTIMO CAPITULO ESPEREMOS)

Contador en el Angliru


Vuelvo a empezar una entra del blog como fae un tiempu, o sea reconociendo que el ciclismo ye el deporte que mas me gusta y que nun practico na, pero que ye capaz de teneme sentau delante de la tele dos o tres hores cosa que nun faigo con ningun partido de fubol por muy del siglu que sea o que nun aguanto tar hora y media viendo una pelicula por muy interesante que té.
Dicho to esto creo que nun soy sospechusu de ser frances, o gabachu como yos llamaben estos dis, y puedo dar mi opinion sincera sobre el casu Contador aunque toy convenciu de que a munchos de vosotros nun vos va a gustar y podeis poneme a parir.
Con tos los antecedentes que hay ye normal que hayan castigao a Contador por que les leyes del ciclismu tan feches de fae munchu tiempu y dicen claramente que a cualquier correor que y topen cualquier cantida de sustancia prohibia ye positivo y hay que castigalu y punto. Nun diz na esa ley de si la cantida ye piquiñina o grande asi que la sancion taba claro que se diba a producir en sin entrar a valorar como isi dichusu clembuterol entro en el organismu de Contador, si en un chuleton vascu en una fabada asturiana o con una jeringuilla.
Dicho esto vese que los ciclistas tan completamente desprotegios por que nun saben siquiera lo que y ta dando el medicu del propiu equipu y aqui yo voy moyame y dicir por que nun pudo ser supuestamente el galeno del Astana en venganza de que Contador diba a marchar pa utru equipu.
Y yo preguntome una y mil veces por que si les leyes del ciclismu son tan injustes con los corredores que osties faen los representantes de los ciclistas, o ellos mismos que nun luchen pa defendese y poner les coses clares protestando en una etapa del Tour que anque mos duela ye el escaparate mundial de isti deporte y con ello aprovecho pa defender a la mayoria de los franceses que viven por y pal ciclismo que ye el deporte rey en el so pais.
Nun podemos generalizar por que unos muñecos de una tele se metan con los nuestros pues yo que fui a ver tres etapes de los Pirineos, y seguro que me dan la razon tos los fueron con nosotros, les cunetes de les carreteres sobre to en los puertos tan abarrotaes de xente y de caravanes con aficionaos que recorren tul pais disfrutando a la vez de les vacaciones y del ciclismu.
Por eso y pa acabar defender a Contador, que nun tomo otra cosa diferente a los demas ciclistas, defender a la mayoria de franceses que mos apoyen y que animen a los españoles en los puertos como si fuera uno de los de ellos y criticar hasta onde se pueda y mas a tos esos comeores que tan per los organismos ciclistas internacionales, UCI, TAS etc, y que nun faen absolutamente na por el CICLISMO y que nun piensen na mas que en los sueldos astronomicos y llenar la so barriga.
AUPA CONTADOR

1 comentario:

  1. Como casi siempre creo que tienes mucha razon!!
    Ni los buenos son tan buenos ni los malos son tan malos!
    Pero INDIGNATE!!!!

    ResponderEliminar