miércoles, 22 de febrero de 2012

ESTO SI YE DEPORTE (G. MANTENIMIENTO)

Fae unos dis fizimos una clase de gimnasia un poco diferente y por eso hoy voy intentar explicar a los que nun saben de que va esto un poco los principios por los que se rigen estes actividaes deportives a los que asisten gente de toes les edaes pero en les que abunden, y nun quiero ofender a nadie, los representantes de la tercera edad.
Uno de lo mas importante en la activida fisica ye el calentamientu y por eso nuestros deportistas del reportaje faen unos ejercicios previos pa evitar lesiones y como diji antes que esto yera una clase especial pues tabemos en la cena de Navida que facemos tos los años en Febrero el primer ejerciciu ye en la Doñango con un aperitivu suave.
Tamien el calentamientu en  realida consiste en dar vueltes suaves alreor de la pista del poli y subiendo les escaleres de la grada aunque algunos a veces por precaucion procuren nun les subir.


Despues de calentar suave hay que facer unos estiramientos tamien suaves que empiezen per los tobillos y lleguen hasta les cervicales que hay que girar la cabeza pa bajo, pa los llaos y sobre to pa riba y en estes fotos vemos a nuestros esforzaos deportistas, bajo la direccion de Velino, alzando la barbilla al techu.

Y ya pasamos a lo realmente duro de la hora que dura nuestra clase y que suelen ser ejercicios diferentes ca dia de la semana y que suelen decidir los nuestros profesores atendiendo a un programa prestableciu aunque a veces faense cambios de ultima hora que ellos mismos preparen sobre la marcha. Aqui vemoslos  discutiendo sobre lo que dibemos a facer isi dia.

A veces la intensida con que facemos lo que mos manden provoca lesiones que obliga a nuestros protagonistas a llargos parones y ello provoca que con la falta de ejerciciu el cuerpu coja kilos de manera exagera y en poco tiempu y aqui tenemos dos claros ejemplos.
 Bueno mas bien tres aunque con " lesiones" diferentes
Como vos expliqué antes los ejercicios son de lo mas variao y voy ensiñabos unos pocos ejemplos pa que podais comprobar la dureza de los mismos. Hay unos artilugios reondos que me paez que se llamen mancuernas con distintos pesos y que hay que subir y bajar con los brazos estiraos les veces que al profe de turno le paezca y aqui vemos a Fredo faciendo el ejerciciu.
 Importantisimo en isti tema son los abdominales que tul mundo conoz bien y que nun fae falta explicar en que consisten. Pues a estos que tan fartucos de facelos un poco que te descuides y piensen que abdominales son meter corderu o otres coses en el abdomen.




Pa fortalecer los brazos tamien facemos sentadillas que consisten en apoyar les manes en un sitiu un poco altu y baxar y subir el culo hasta que nun se pueda mas lo que pasa que el nombre pue llevar a confusiones. Senta + silla y si en cima nombramos el culo en la explicacion tul mundo interpretó que habia que sentar el culo en una silla y eso fue precisamente lo que ficieron tos.








Y por ultimo por hoy quedamos los cambios de ritmo que como su nombre indica ye tar dando vueltes tranquilamente y de repente echar a correr como que vien el demonio. Y eso fue lo que ficieron algunos cuando mos trajeron la cuenta lo que pasa ye que marcharon a tanta velocidá que nun mos dió ni tiempu a retratalos.
Y ya fuera del deporte unes fotos en les que se mezcla la sensualida, el dinero, la intriga y que paez per estes explicaciones una peli de moda en la que intervinieron, como nun podia ser de otra manera Raquel y Jorge. Empieza el asuntu con Jorge que disimuladamente enseñai o day algo a Raquel con Selmo poniendo cara de sustu.
Despues Raquel diz que tien cierta cantida de dineru escondia nun se onde y que el dueñu deberia introducir creo que la mano pa recuperalo y no se por que, a pesar de que el insistia que nun tenia na que ver, toes les miraes se centraron en Jorge que intentaba por tos los medios renunciar a esa importante suma de dinero. Quedome con les cares de Velino, animando a tope, y de Elena que la probe llera su primera cena y nun sabia pa onde mirar pues nun daba creditu a lo que taba pasando.

Despues como siempre les explicaciones de Jorge, con visita al coche incluida, diciendo que bueno, puede ser, quizas, ye posible que sea mio el dinero pues cogi sin mirar unos billetes en el monton de lo mucho que tengo y seguramente sean de mi propieda. Jorgito como siempre Pateticu que se y va facer ye lo que hay.
Y acabamos con toes les fotos que sacamos yo y Ramon isi dia recordando que les fotos van sin retocar asi que si algun o alguna nun se gusta tendrá que aguantase pues la realidá ye la que ye y esto nun ye ninguna revista del corazon.






Pa terminar explicar otra vez, sobre to pa los nuevos, que el escribir asi nun ye por ser un defensor a ultranza del Bable sino que surgió de la sugerencia de un amigu de que procurara escribir como hablo y nun sabeis bien lo dificil que ye aunque a mi gustome la idea y intento facelo aunque con mil meteures de pata.
LO SIGUIENTE PINCHOTEO DE ESPICHA EN ABRIL

1 comentario:

  1. Buenísima crónica de la cena!!!Hoy si que toca gimnasia de verdá.
    Leticia.

    ResponderEliminar