lunes, 6 de febrero de 2012

VILLORIA INUNDA

La semana pasá tabemos hablando de friu siberianu y de nieve y de repente y sin que naide mos ponga una alerta meteorologica topamosmos con que el problema ye el agua. Bueno el agua siempre ye un problema por que nunca llueve a gusto de tos y pa la mitá de los mortales hay seca y fae falta que caiga algo y pa la otra mitá nun fae falta pa ná por que si no cuando vamos a sembrar les patates.
Pues bien isti domingo 5 de febrero la noticia ye que llovió a ramar tul dia, desfizo la poca nieve que habia caio los dis de tras, y to xunto fizo que se saliera un poco el Rio Villoria en algun puntu sin tener que, como dirin los de la tele, que lamentar desgracies materiales nin personales.
Algún dirá que eso de que se salió un poco queda algo escaso pero yo voy demostrabos con fotos que nun fue la mayor crecia del rio, o pue ser que si, pues en algunes zones segun los tiempos hay mas porqueria deposita en el cauce en unos sitios o otros y eso pue variar la altura del agua asi que dejobos a vosotros que opineis cual enriá fue mayor. Lo que nun se ye en que añu son estes primeres fotos aunque paezme que yera un dia de navidá asi que si alguien lo sabe que me lo diga pa poneyos fecha. Noel diz que fue el 94 nun se si sera verdá.




Estes son el domingo 5 de febrero de 2012 y sacaronles Pergen y Noel









7 comentarios:

  1. eses fotos creo q son del 94 aproximadamente (añu arriba añu abajo)

    ResponderEliminar
  2. Ties razón, ahora nun llovió na, comparando les fotos con les de antes. Aunque ayer el río se salió en alguna zona,.. no fué pa tanto.

    ResponderEliminar
  3. No pusiste la fecha de les que no sabies y de les que sabies tampoco..........

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Como se nota que sin gafes nun veis gotera y nun leeis les letres mirando na mas que les fotos. Les fotos ultimes sacaronles ayer Noel y Pergentino y paezme que fue per la tarde.

      Eliminar
    2. Aproveche la sugerencia pa poner la fecha y los autores nun vaya a ser que me reclamen derechos de autor por nun dicir la procedencia

      Eliminar
  4. el mio pluviometro dixital recoyo estos tres dis cerca de 180 litros por metro cuadrau na zona

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Paezenme munchos litros igual cuntó tamien los cubalibres que bebisti el fin de semana

      Eliminar