viernes, 16 de marzo de 2012

FOCES DEL NOZALIN DESDE SOTO DE AGUES

Lo que diba a ser un tranquilu paseo per la Ruta del Alba convirtiose en una caminata de siete hores per los montes coyanes y un buen entrenamientu pa ser la primera salida de la temporá. Acompañau de Gelu salimos de Soto de Agues a les 11 de la mañana. .




Empezamos a subir per una pista muy empina y acompañaos siempre del roiu del agua del Rio Nozalin.





Despues de dejar atras esta zona que fue de lo mas guapo del recorriu, subiendo per la pista principal dejamos a la derecha el cruce del collau de los Fresnos y les mayaes de porciles y llegamos a unes praderies nonde se mezclaben cabañes semitiraes y otres en buen estao.



 Y empezamos a ver los primeros picos que tendrei que perdonar la nuestra ignorancia pero que mos sonaben que podin ser el Retriñon y El Cogollu.

Coronamos a una collá que una vez en casa el mapa dizme que ye la de Fanarriondas a 1168 mts  justo al llau del Picu Cuyargallos y desde ahi dirigimosmos per un fayeru dandoi vuelta al Xerru Tendinalles a una zona con cabañes que se llama La Bauga y en onde paremos a comer a les tres de la tarde.


Collau Isorno

Praullungu

Xerra Tendillanes


Esto podria ser el Faro de la Bauga

Pista pa bajar a la Ruta del Alba
Y despues de alimentar el cuerpu pista abaxo, tamien muy pindia, que mos dejó en una hora en el puente Retorturiu a poco mas de 3 kms de Soto de Agues pasando per de llau de la Piscifactoria del Alba y per El lavaderu que ye nonde empieza la Ruta del Alba.


 Aqui vemos desde lejos les dos peñes que formen la foz del Rio Nozalin
Y pa terminar un amigu que mos saludó al llegar y que ojalá hubiesemos pillao al empezar pa que mos subiera por lo menos les mochiles.

3 comentarios:

  1. Estupendu reportaxe de esa guapa excursión por tierres coyanes.Una puntualización:la foto del prau con la portiella que ponéis como La Vauga llámase Praullungu,fallu ensin importancia y lóxicu si nun lo controláis,tolo demás ta perbién.Disfrutài de la Ñatura y alantre. Salud benedictmp@educastur.princast.es

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies por tu aportacion y ya ta cambiao pero tengo que reconocer que nun conocimos na de esa zona y que munchos nombres tan sacaos de interne asi que nun me extrañaria que hubiera mas errores que los que lo conozcan mos pueden ayudar a subsanar.

      Eliminar
  2. Guapa ruta Goyo, sí señor, encima bien acompañau. A seguir dándolo todo, tais a tope. Ya vos apunto o pa la carrera de Villoria.

    ResponderEliminar