miércoles, 19 de septiembre de 2012

DESDE FELECHOSA HASTA SOTO DE AGUES




Hoy tocomos xuntar les dos cuenques andando desde Felechosa hasta Soto de Agues en una ruta guapisima si nun fuera por que el tiempu nun mos acompañó y hubo momentos en los que la intensa niebla humedecia el cuerpu mas de lo deseable. Eso si los primeros compases del recorriu per de llau del rio Fresneo y ya casi arriba en el Mayain de la Navaliega y hasta coronar a la braña de Felguera dexaronmos vistes muy guapes. Despues una zona llana per un sitiu que se llama Valsemana con munchu barru y una buena moyaura hasta calar a la Cruz de los Rios en la cabezera alta de la Ruta del Alba. Y desde qui todo impresionante pues tengo que reconocer que a pesar de que soy un enamorau de la montaña y de tenelo a un pasu de casa yo nun conocia el ultimu tramu de esta concurriisima ruta y que sinceramente ye de lo mas guapo que yo pudi ver en mis caminates per asturies.
Cuando baxabemos ocurrioseme en un arrebatu poeticu por lo impresionante del entornu el describir la Ruta del Alba como "un camin que en cada curva o recovecu les montañes que lu rodeen intenten abrazase pa engañar al viajero y pensar que a ca pasu el camin se acaba y una nueva curva mos sorprende abriendo a nuestros gueyos una sinfonia perfecta de agua y naturaleza y ensiñar al mundo que esto ye Asturies"
Y aqui vos dejo lo que dejo de si esti dia en mi camara Nikon fruto del regalu de les mis fies despues de 25 años de casoriu.
Esperando el bus delante de casa Piloñeta

Llegamos a Felechosa

Capilla a la salida de Felechosa

Primeres cuestes tovia en la localida allerana

Jose y Manolo analizando el recorriu

Detalle de camin empedrau

De vez en cuando yo tamien quiero salir en la foto

Na que ver con el gueyu de Peña Mea

Gelu y Goyo sosteniendo les piedres pa que pase el equipo

Pozu de agua en el Rio Fresneo

Sencillu puente de piedra

Si el felechu valiera pa algo yeremos ricos

Cabana como dicen los alleranos

Hay que esperar a los de cola

Mayain de les Navaliegues

Entre la niebla en el Mayain

Toes les yates tienen un furacu, premiu pal que sepa pa que ye.

Llegando a la braña Felguera

Caseta del guarda en la Cruz de Los Rios

Dando cuenta del bocadillo

Faen lo mismo que los otros

Rio Alba
Esta nun ta en orden pues ye arriba en Valsemana

Rio Alba


Mini cascada en el Rio Alba

Dejamos el refugio

Entrando en el paraiso

Yo pase per ahi

Curves imposibles nonde paez que el camin se acaba

Mas Rio Alba

Tres meses sin llover y asi ta el rio

Mas guapo imposible

Ramon baxando la Ruta del Alba

A puntu de empezar el otoño

Camin y ....

... puentes

Naturaleza pura

El sitiu mas guapu del viaje

Pa esto ya nun tengo adjetivos

Puentes y camin 

Tamien tien cueves

Mas puentes

Llegando a Soto de Agues

Soto de Agues

Llegando a Soto de Agues

Albergue

Iglesia,

Puente, y

sobre todo truches, munches truches

Y nun queria terminar sin que escucheis el murmullo del agua en la sinfonia natural perfecta.


No hay comentarios:

Publicar un comentario