sábado, 5 de enero de 2013

CABALGATA DE REYES DE VILLORIA 2013

Ya sabeis que yo soy un fiel seguidor de la cabalgata de Villoria y seguramente alguien me pondria falta esti añu pero ye que el trabayu ye lo primero pero ya veis que aunque sea en la distancia yo siempre voy a tar con la organizacion y con los guajes del nuestru pueblu. Quiero felicitar a tos los que trabayaron pa que un añu mas los nenos disfruten de la ilusion de los reyes, a tos los asistentes a la fiesta y a Veronica y Ana que isti añu fueron los mis gueyos en el Centro Cultural El Texu. Son munches les fotos que sacaron asi que disfrutailes pidiendo disculpes a los que nun salgan o que nun haya salio guapos y hasta el añu que vien.






































































































































1 comentario:

  1. Hola Goyo!!! Ni te imaginas la ilusión que me hizo el comentario que me dejaste en el blog. Para nosotros es todo un orgullo que ya nos contéis entre vuestros amigos y, por supuesto, esperamos continuar muuuuuuuuuucho tiempo como clientes. ¿Qué quies que te diga? Cada una de las palabas que os dedico os la ganasteis a pulso.
    Y ahora que descubrí este blog tuyo lo tengo que leer más a menudo. Eso sí, cada cosa que leo ye como si te oyera por el micro del Peña Mea, jejejeje.

    ResponderEliminar