jueves, 31 de marzo de 2011

CONTADOR CONTRA EL CLEMBUTEROL

Podria ser el titulo de una pelicula pero por desgracia ye la lucha de un corredor por defender la so inocencia-
Hoy voy a volver al doping por que salio la noticia de que la Union Ciclista Internacional recurrio la sentencia de la Federacion española de ciclismo sobre el Casu Contador y yo como sabeis que soy un fiel seguior y defensor de Alberto quiero recalcar el mi apoyu al ciclista y denunciar la total desigualda que hay en isti tema dependiendo cual sea el deporte a investigar.
Tachareisme de antifubolero por meteme con los que xuegen al balon pero nun pueo soportar les injusticies sobre to despues de oir a les superestrelles quexase por que un campu de fubol paecia un patatal y dicir que alli nun se podia jugar. Esto ye como si un ciclista se negara a correr por que una carretera tien munches curves y puen caer de la bicicleta.
Ademas en la portá de un diario deportivu esta semana leo que a CR7 van a tratay la rodilla con celules madre y a Kaka van a inyectay plasma pa curai no se que averia que tien. Direisme que esto nun ye doping y pue ser que tengais razon pero resaltolo pa que se vea el nivel farmatologicu que tienen los equipos pa curar a les estrelles que se operen en les mejores cliniques del mundo y a ver quien ye el listu que controla lo que tomen o lo que yos faen pa sanar rapido. Seguro que a un jugaor del Caudal eso nun y lo puen facer y si se empareja con un grande en la Copa ya ta la competicion alterá. Ye lamentable los controles que se faen a los fuboleros pues como hay poques perres analizen la orina a muy pocos y solo un dia de la semana olvidandose de controles sanguineos que ye nonde tan les pruebes contra los productos dopantes de ultima generacion. Y eso de tar localizaos a toes les hores olvidaibos nun vaya a ser que algun tea de juerga con la Shakyra y yos fastidien la murga.
Volviendo al deporte de la bici y al casu Contador yo nun entiendo pa que y dan tantes vueltes al asuntu, traelo pa España pa despues llevalo pa utru organismu y marear la perdiz pa que el corredor nun te centrau en lo suyo. Pue pasar que el tribunal isi que tien que sentenciar ahora emita el veredictu a ultimos de julio y Contador saque tres minutos al segundu y por la decision de unos jueces, pue que partidistas, va a perder dos Tour de un plumazu con lo dificilisimo que ye preparase pa poder ganalos. Les coses tienen que ser clares pa tos y si hay que castigar nun se pue demorar esto como en la justicia ordinaria hay que actuar rapido pa saber a que se hay que atener. Ta claro que la cantida de clembuterol que y toparon al ciclista nun ayuda a mejorar el rendimientu asi que nun deberia de tener castigu pero per utru llau les leyes dicen que al que y localizen algo sin dicir que cantida hay que castigalu y en esto tamos y ye lo que hay que dilucidar.
Bueno despues de to hay que mirar el llau positivu pues el casu ta recurriu al TAS que significa algo como tribunal de arbitraje y no se que mas y en Villoria de eso tamos sobraos pues tenemos a la asociacion Al TAS TAS que por el nombre ye el doble que isi tribunal y que se dediquen a facer rutes de montaña en bicicleta y que nun van a tirar piedres contra el nuestru tellau.
Asi que suerte pa Contador, va a facey falta, y que siga dandomos alegries como en la Volta a Cataluña.
Y como el otru articulo taba encabezau con una foto de Contador montau en una vaca y con una jeringa pincha y eso a algun nun y gusto muncho hoy voy a poner una foto de lo que el mejor sabe facer, subir como naide el Angliru.

1 comentario:

  1. Muy guapu el artículo. Opino lo mismo que tú. El día que leí en el marca el tema del tratamientu de Cristiano Ronaldo y Kaká, pensé lo mismo... Ta claro que el raseru no ye el mismu pa tos.
    Espero que, como en la foto, sean muchos los brindis que y queden por facer con Jamín.

    www.hectormoro.com

    ResponderEliminar