jueves, 5 de mayo de 2011

PARENTESIS

Ya son munchos los que tan preocupaos por que nun ven muncha activida en el blog y la verda ye que tamos en un momentu como diz el titulo de parentesis debio principalmente a la escasez de tiempu pa dedicamos a esto y tamien por que escribas lo que escribas ta la actualida muy carga de noticies muy interesantes que ye ridiculo intentar ganar la guerra de audiencies.
La xente lleva dos semanes embelesaos con los partios de dos equipos muy conocios y a los que me niego a nombrar por que acuerdome munchu del vieyu dictaor que dicen ponia el fubol pa anestesiar a los españoles y ahora nun queda un dia que mos pongan algun partido. Se que esto nun va a gustar munchu por que son mayoria los fuboleros pero reconocereis que tantu partiu del siglu ya fiede un poco.
Pa los amigos de la montaña taba bien que hubiera mas mochileros y menos rifirafes sobre el campu de juegu que lo unico que consigue ye partir per la mita aquel equipo que mos dio tantes alegries el añu pasau.
Per utru llau tan les elecciones del 22 de mayo pa nombrar alcaldes y concejales que llenen los telediarios desde que empiezen hasta que acaben y que van a llegar a poner los partes meteorologicos de los sitios nonde hay mitines. Nun saben que en Laviana los concejales que mos gusten son los de les espiches y que tamos bastante saturaos con lo que dicen per la tele los candidatos de tos los partidos aunque despues casi tos tenemos un minutu pa votar a los que mos disguste menos.
Depues ta lo del Bin Laden que salia to seguio patiando caleyos como nosotros y tos pensaben que nun baxaba del monte ni pa ver el fubol ni pa votar y que dormia pe les cueves de Afganistan como los osos de Asturies y resulta que llevaba unos cuantos años viviendo en un chale de clase alta de Pakistan y que los americanos, como en les pelicules. afumiaroni la cueva de lujo que tenia y fizieroni unos cuantos furacos pa tiralu al mar y que nun flotara.
Viendo isti panorama mejor tomase un descansu y esperar a que me pasen les semeyes de la primera salia de la tempora al picu del Sol en La Camocha del pasau mes de abril y retomar les publicaciones de manera habitual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario