viernes, 13 de mayo de 2011

SEVILLORIANES

Isti fin de semana va celebrase aqui en el pueblu una activida a la que nun tamos muy acostumbraos y que seguro que va a dar que hablar o mejor dicho ta dando que hablar sobre to entre los agoreros de siempre que ven el vasu normalmente mediu vaciu y que nun se acaben de acostumbrar a los cambios y a les coses nueves. Van siempre a piñon fiju y tienen mieu que el lunes los que vayan a la fiesta van a ser menos asturianos y van a salir de casa diciendo eso de ozú que calor o van a cambiar la pinta de vino por manzanilla de Jerez.
Lo que ye seguro ye que la plaza del Canton y la carretera general delanttre del Meson el Pino tan engalanaes con banderes y farolillos de papel al mas puro estilu de la Feria de Abril de Sevilla y eso que tamos en mayo y en Villoria. Pues lo dicho eses zones nun tienen na que envidiar a cualquier plaza o calle del barrio de Triana y to eso day color a un pueblu que de verda lu necesita,
Se que munches Villorianes tienen preparau el traje de volantes y eso xunto con la belleza natural de les nuestres vecines van a deslumbrar los gueyos de mas de un de los paisanos del nuestru pueblu. Lo que nun toy na seguru ye que estos se animen a poner el chalequillo y el sombreru como los andaluzes de pura cepa y se animen a bailar en el tablao algun fandango  o sevillana.
Esperar que el sol, que tantu tienen en el sur acompañe estos dis y que la fiesta sevillana sea to un exitu pues eso ye lo que se necesita pa sobreponese a estos tiempos de crisis sobre to en la hosteleria y que a buen seguro ye lo que pretenden los organizaores, Pergen y El Pino, y que esti tipu de actividaes ayuden un poco a animar el cotarru un poco que falta mos fae.
Pues na como diz el titulo a bailar por Sevillorianes y cuidain con la manzanilla que esta nun ye una infusion.
Solo un pero Pergen, anoche tuvi ocasion de leer el programa y ye tan atractivu que ye una pena que nun se haiga fecho un cartel decente y day publicida pa que toa la xente se entere de lo que va a haber. Dicibos que aunque nun me acuerdo de los horarios va a venir un cortaor de jamon, degustaciones gratuites de bebides, una calesa que acarriara xente pel pueblu, un grupo de baile de sevillanes y un coro rociero.
QUE MAS QUEREMOS.

2 comentarios:

  1. Desde aquí quiero agradecer a todas las personas que durante estos dos dias se caracterizaron metiendose en el ambiente sevillano tal y como si de la feria de abril real se tratase. Trajes de faralaes, manzanilla, canasta, rebujito, jamón, chopitos, pescaitos, sevillanas, calesa, exibición de caballos bailando,buen tiempo...pero sobre todo ese ambiente de amistad de ganas de pasarlo bien como en familia que es de lo que se trata. A pesar de algún comentario que habia previo a la fiesta, fué todo un èxito. Muchas gracias a todos. Tenemos un poco en mente que la próxima que se haga sea una fiesta mariachi, posiblemente en setiembre.

    ResponderEliminar