martes, 21 de junio de 2011

DANDOY LA VUELTA A ASTURIAS SAN ANTOLIN-GRANDAS DE SALIME

Siguimos andando alreor de Asturias y isti añu tocomos en el occidente dir desde San Antolin de Ibias hasta Taramundi con paraes a dormir en Grandas de Salime y Villanueva de Oscos.
Esta vez solo fuimos 10 paisanos pues los que tan trabayando, Diego y Berto, tuvieron dificultaes pa disponer de dis libres y Camblor el de Xixon anda con una pata un poco averiá.
La verdá ye que en esa zona disfrutase poco del paisaje pues tan tos los caminos cerraos y ye to gorbicios pe los montes pero a la vez descubres otres formes de entender la vida y de aprovechar, sobre to pal turismo, los pocos recursos que per alli existen. En ca esquina hay un museo, una casa monumental o algo que ver diferente y ahi radica el encantu de esta zona.
Salimos el martes dia 7 de San Antolin a les ocho y media de la mañana pa recorrer bordeando el pantano de Grandas de Salime un poco mas de 40 kms y recalar en la capital del concejo conocio ultimamente por el lio del Museo Etnograficu y el despidu de Pepe El Ferreiru.Y como nun pue ser de otra manera empezamos con la foto oficial del equipo de andarines en la plaza del pueblu.
Empieza la caminata y en el primer pueblu descubrimos unos pegollos de horreo diferentes a los nuestros.
Y tamien unos teyaos de pizarra que nun se apaecen en na a los de qui.

Dexamos Asturias y patiamos un cachu per Galicia.

 Siempre bordeando el pantano de Grandas de Salime unes veces andando y otrs veces, les menos, sentaos descansando o mirando el paisaje.


 Aunque algunos tienen una postura muy rara de mirar.
 Llegamos a Grandas y pa reponer fuerzes despues de cenar pidimos una tapina de quesu y esti fue el resultao con el corte incluiu en el preciu y lo mas gordo ye que  nun mos lo quisieron cobrar

De qui pa la cama pues los mas de 40 kms en les pates pesaben bastante y al dia siguiente esperabamos otra etapa un poco mas curtia pero con fuertes desniveles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario