lunes, 27 de junio de 2011

GRANDAS DE SALIME-VILLANUEVA DE OSCOS

En isti periplu que tamos faciendo pa rodear tul mapa de asturies el miercoles 8 de junio tocaba facer la ruta entre Grandas de Salime y Villanueva de Oscos, una etapa como dirin en terminos ciclistas de algo mas de 25 kms y con un puertucu al principiu del recorriu similar al Angliru y que mos fizo sudar la camiseta un poco mas de la cuenta. Como siempre y pa dejar constancia de que siguimos tos los del grupo foto de familia delantre de la Iglesia de Grandas y comienzo de la caminata que coincidia ños primeros kms con el camin primitivu del camin de Santiago.



Al poco de comenzar topamos con una imagen curiosa que mos llamo la atencion y que fue motivu pa opiniones diferentes pues habialos que dicin que yera pa que nun y molestare el sol y otros que pensaben que yera pa presumir.

Esta foto que ye de la etapa anterior voy ponela por que olvidoseme dicir que llevaba munchu tiempu sin comer tantes cerezes y miringuendanos que ye lo que tan apañando estos per la cuneta pues habialo muy abundante per tos los llaos

Y aqui vemos el zig zag de baxar hasta el rio identicu al que despues tenimos que subir. y en esta foto vemos tamien una cosa muy curiosa pues fixeron una cancha de tenis en un rebayu cojonudu y les pelotes baxen mas fondes que eñ el campu de fubol de les Meloneres.




Despues de la subidita paraina pa repostar fuerzes delantre del museo de la Escanda pues per esa zona aprovechase to pal turismo pues ye lo poco que tienen.

Y la siguiente foto ye pa demostrar  de que el doping llega a tos los deportes incluso a un tan inocente como el montañismo y aqui vemos a Ramon en plena faena de inyectase en un sitiu raru pa que los de los controles nun detecten el pinchazu. Lo que pasa ye que lo que se metia solo valia pa curai la angueña monumental que tenia en el pie.


Manolin y Rene nun quisieron perder la ocasion de retratase con dos nenos de San Martin de Oscos y con Tarzan un precioso perru que mos acompaño delantre de nosotros durante unos cuantos kms y que curiosamente acertaba a dir per tos los cruces que nosotros tenimos que garrar. Depues enteramosmos de que el perru habia regalaulu el chigreru nonde comimos a un vecin de un pueblu per onde pasemos y Rumasa dicia que el perru taba entrenau pa llevar xente a comer al chigre del antiguu amu.
 Y en esta foto aunque nun se aprecie bien el teyau de la cochera ta apoyau sobre cuatro arboles y claro con los años va cogiendo altura y el paisano pue dir comprando tractores ca vez mayores, A esto llamase pensar bien con la cabeza.
 Y hacia les 6 de la tarde llegamos a Villanueva de Oscos a quedamos en el hotel del paisano que invito a Zapatero a venir de vacaciones a la Comarca de Los Oscos aunque isti quedabase en unes cases rurales cerca del pueblu. Aqui cenamos y descansamos pa la etapa final de isti añu que mos diba a llevar hasta Taramundi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario