lunes, 29 de agosto de 2011

ROSTRO DE MUJER

Que toy embelesau con Peña Mea ye una cosa que reconozco y nun hay mas que mirar les entraes de isti blog pa comprobalo.
Ya publiqué fotos de Peña Mea desde munchos sitios y seguro que les que me queden pues por eso ta en una clasificacion que fae nun se quien entre les primeres en les montañes mas guapes de Asturies.
Asi que hoy voy ensiñabos una foto muy curiosa que me manda Fernando el de Llorio saca desde La Chalana en onde se ve el nuestru picu transformau en cara de muyer.
Evidentemente hay que echai un poco de imaginacion pues tu lo que vas a ver ye una peña en la que como digo se pue apreciar los rasgos segun Fernando de una muyer y que espero me deis vosotros la vuestra opinion.
Aprovechar pa recordabos que el proximu domingo dia 4 de setiembre ye la Quebrapates Peña Mea y seria un buen dia pa que aprovecharais a subir al monte y disfrutar de esta impresionante montaña y animar a todos, sobre to a los de Villoria, los que corren esta prueba.

3 comentarios:

  1. Hola:yo lo que veo ye la cabeza de un paisano yacente,el picu de la derecha ye la nariz y cresteando en la misma dirección veo,boca, mentón y papu y mientras escribo esto paezme ver tambien un bigotucu.¿Será Pachu,oh.Hasta lueguin.

    ResponderEliminar
  2. En que postura taria mirando pa ver eso?

    ResponderEliminar