jueves, 15 de septiembre de 2011

FOCES DEL PINO Y PICU NOGALES

Hoy vamos pa tierres alleranes pa facer una ruta guapa y yo diria que muy dura pues vamos a subir hasta 2075 mts de altitud superando un desnivel de 1500 mts en muy poco recorriu lo que aumenta el grau de dificulta.
Llegamos al Pino sobre les 9 y media y hay que amarrar bien les chiruques pa facer la ruta.

 El dia taba tapau con una intensa niebla que ayudaria a subir sin el agobiu del calor per unes suaves pendientes hasta justo la entra de les Foces del Pino en onde sacarimos la oficial foto del grupo.





Despues Foces arriba per un camin empedrau preciosu con munchu mas desnivel y que el roiu del agua encajonau entre les peñes fae tovia mas impresionante.







Poco a poco el valle se vuelve a ensanchar llegando a la mayá de Caniella (1510 mts) que da vista al valle del puertu Vegará.


 Esta zona con niebla baja ye onde ta la pista que baxa hasta Rio Aller y Casomera y en onde esta alicantina que compro casa en Les Quintanes quiso llevase esta foto de recuerdu.

La siguiente foto muestra el sitiu nonde Marino en una ruta anterior tiro el bocadillo al ver lo que tovia faltaba por andar pa subir a Brañacaballos en el valle del Puerto de Piedrafita.




 Isti ye el Picu Nogales vistu desde la Cumbre del Je Je  que aunque paezca una risá ye el nombre de una cumbre allerana de 2064
 mts.
 Aqui vemos mediu tapaos po la niebla a la izquierda Peña Mea y Peña Negra y a la derecha el Retriñon.
 Yo pa los nombres soy un poco desastre y aunque Tino me diga los nombres mil veces llego a casa y olvidenseme asina que pa la proxima lapiz y papel. Cual yeren estos? Puen ser el Picu el Oso y el Picu Cuchu¿

Aqui vemos el Toneo y el Fuentes en la zona de esqui de Fuentes de Invierno.
Ahora ya sin niebla el valle del Puerto de Vegarà
Ya depues de comer baxamos per la ladera de La Cabritera (1917 mts) con Peñareonda (1826) defrente escoltando la maya de Caniella pa despues vover a garrar el camin de les Foces y baxar a Pinos.
Ultima mirada al nuestru picu a Peña Mea que tuvo tul dia esa bufanda de niebla.
Y pa terminar un chapuzon en la zona de baños de Llanos nonde algunos ficieron demostracion de sus habilidaes acuatiques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario