martes, 1 de noviembre de 2011

DE LADINES A SOTO DE AGUES

Como ya dixi en una entrá anterior la salú nun me permite facer salies pel monte y mientres recupero la planta del pie nun me queda mas remediu que mirar les fotos que faen los mios amigos per la montaña asturiana. El problema ye que nun se nonde tan feches les semeyes y que picos son los que se ven asi que si alguien les conoz y quier que lo ponga nun tengo ningun problema en titulales ye mas taria encantau de poder facelo pues asi confirmo que por lo menos hay alguien en utru ordenaor que se permite dedicar un poco de tiempu en leer y mirar lo que faigo.
Y antes de poner les fotos tengo que dicibos que tuvi que montar en el carru de la modernidá abriendo una cuenta de facebù, y nun ye que nun sepa dicilo en ingles ye que pa asturianizalo suena mejor asi y si probais y nun vos da apuru que alguien piense que tais como burros vereis que ye mas comodo y asturiano que facebook.
Pues lo dicho a partir de ahora quiero, cuando sea capaz de manejar bien el facebú, que les entraes puedan vese tamien ahí pa que tengan la mayor difusion posible y agradeceriabos que les entraes que vos gusten que yos pongais enlaces a los vuestros amigos y que lleguen a muncha mas xente.
Y sin mas les fotos que fexo Ramon desde Ladines hasta Soto de Agues.


















1 comentario:

  1. Hola Greg!!

    Yo no se el nombre de casi ningún picu, quitando Peña-Mea (Por supuesto), pero voy escribite pa que veas que si que entro a léete to les semanes, y que tienes unes entraes muy interesantes, xo no siempre se me ocurre algo pa ponete, sabes tu que yo de imaginación ando escasa, jejeje.

    Un Besu

    ResponderEliminar