martes, 29 de noviembre de 2011

PRIMER ANIVERSARIO

Isti mes cumplese un añu desde que empezé con esta historia y despues de 365 dis en los que nun pasó ningun de ellos en sin entrar en el blog y comprobar si tenia algun comentariu y releer lo publicao por si habia errores o mejorar lo fecho hoy sientome muy satisfechu de to lo que consegui y de to lo que ello supuso pa los que comparten conmigo esta aventura.
 En isti añu publiqué unes 47 entraes y recibimos cerca de 8000 visites lo que me sorprende positivamente pues la idea original yera publicar solo les fotos que facemos per esos montes de Asturies que patiamos de vez en cuando pa que tos los que diben a les rutes pudieran disfrutar de les fotos que facia yo o Ramon o Fernando el de Llorio a los que agradezco publicamente su inestimable colaboracion asi como quiero agradecer a tos esos seguiores que habitualmente siguen isti rincon de internet.
Aparte de les fotos de monte toy especialmente satisfechu de dos entraes que na tienen que ver conla montaña y que son la de la mineria en Villoria y la entra en la quisi facer un homenaje postumo a Leandro.
Ye dificil mantener al dia el blog y a veces nun hay tiempu pa actualizar y hay que meter algo de relleno pero bueno faese lo que se pue y nun sabeis bien lo que presta cuando alguien te felicita o te diz algo sobre lo que aqui sale y a veces sorprendeste munchu de quien ye el que te sigue o quien te lee.
Espero que sigais ahí y que yo siga aqui y mientras las dos partes se mantengan juntas esta pagina siguira viva.
Hasta la proxima entrá.

2 comentarios:

  1. Muches Felicidades Goyo!!!
    Sabes que me gusta mucho leer el Blog, esti y el Tuenti entra obligatoria to les semanes, jejejeje.
    Espero seguir leyendo te como mínimo un añu mas.

    Muak

    ResponderEliminar
  2. Felicidades Goyo!! Espero que que sigas con el blog por munchos años mas!! Tieneslu muy lograu y eso ke tu llames de relleno ta tan bien o mejor que les rutes.

    ResponderEliminar