sábado, 24 de diciembre de 2011

DUATLON DE NOCHEBUENA EN VILLORIA


Yo creo que ye la primera vez que se fae una carrera de isti tipo en Villoria y ye la primera vez que un dia de Nochebuena hay tan buen ambiente pel pueblu durante la tarde. Yo se que los organizaores nun pretendin que fuera puntuable pa ningun campeonatu pero con el tiempu si se animen seguro que lo van a consiguir y tampoco se si a los participantes yos gusto la prueba y si van a repitir o si la organizacion fue mejor o peor que en otros llaos.
 Yo lo unico que se ye que se fizo un gran esfuerzu pa facer la prueba,gracies a Hector Moro, David el de Tito y tos los que colaborasteis y tamien se que pa los participantes nun yera facil venir a competir un dia especial como el de hoy y que les condiciones en un pueblu pequeñu como el nuestru nun son les mas favorables pa aparcar, pa duchase, pa lavar la bici y sin embargo hubo un centenar de valientes a los que nun podemos facer otra cosa que dayos les gracies y felicitalos por to.
Yo saque unes cuantes fotos hasta que agote la pila y esti ye el mi mejor homenaje pa organizaores, participantes y publicu.
MUNCHES GRACIES POR TO Y HASTA EL AÑU QUE VIEN.


















































4 comentarios:

  1. Salio todo perfecto, gracies a munchos, como tu, gracies y si todo va bien, te esperamos pal proximu añu. Muches gracies.

    ResponderEliminar
  2. anque -y estoi sacando barru todavia a la pollina la ultima baxada merezse un 10 alto, norabona pola carrera sois unos craks, David, Hector etc y el chocolate .... vais bien encaminaos.

    ResponderEliminar
  3. Bueno, la pila durote bastante, sacaste un buen reportaje. A ver si pal añu que bien se repite

    ResponderEliminar