jueves, 5 de enero de 2012

CABALGATA DE REYES 2012

El añu pasau per estes feches anunciabemos la cabalgata de Villoria con el mieu de que pudiera desapaecer pues la comision organizaora durante 20 años dejabalo y corriase el riesgu de que naide asumiera la responsabilidá. Pues bien hoy podemos dicir que isti añu celebrose la cabalgata siguiendo el formatu de años anteriores y el pueblu volvió a responder positivamente. Tamien vos dicia va un añu que casi nun tenia fotos de les cabalgates de Villoria, enseñebos unes poques, y hoy planteeme que tenia que sacar munches fotos pa que los guajes de hoy yos les enseñen a los guajes del futuro.
Dicho y fecho saqué mas de 100 fotos economizando pa que me alcanzaren les piles y escapandoseme algun de los primeros por fallos en el sistema pero bueno aqui tan la mayoria de los que Melchor, Gaspar y Baltasar yos entregaron regalos en el centro. 
Pongo unes poques de fuera por que la camara nun podia con la oscurida y arranco con la comision organizaora a la que agradezco en nombre de tul pueblu el esfuerzu rea lizau.

































































































2 comentarios:

  1. les que organicemos la cabalgata esti añu queremos agradecer el comentario del principiu, queriendo dejar claro que lo tuvimos bastante facil porque durante 20 años tuvimos les mejores maestres y que sin la colaboracion de tol PUEBLU Y DE SUS MAJESTADES LOS REYES nun se podria facer una cabalgata asi.
    MUCHES GRACIES A TODOS (y a ti Goyo)

    ResponderEliminar
  2. La auténtica maxa de la cabalgata ta en el mesmu pueblu (encabezaos por "les reines" de la comisión y collaboraores), que se xunta pa facer y mantener la ilusión conxunta. ¡Munches Gracies!

    S.M. Melchor (y creo que en nome de Gaspar y Baltasar)

    ResponderEliminar