martes, 11 de enero de 2011

COLORES DEL OTOÑO EN VILLORIA



A ultimos de Noviembre diome por salir a patiar esos caleyos cercanos y habituales que la mayoria de les veces nun mos paramos a mirar y que a buen seguro un fotografo de los buenos fadria maravilles con les imagenes que se puen captar. Tovia quedaben restos de una rociaina de nieve que habia caio en los dis anteriores y eso ayuda a resaltar esos colores guapos con los que mos sorprende el otoño.
En estes primeres fotografies vemos una imagen diferente de la iglesia de Villoria con unos frutos que ya pregunte varies veces su nombre y que nun acierto a recordar.





En esta otra lo que queria enseñar ye el color de la fueya de les castañales del campu pero tamien podemos mirar pal nuestru Cardenal Ceferino.

Esto ye el puente Piedrafita tamien con muncha fueya espardia y la nieve de fondo en el prau del Ruxu.


Esta foto pongola  pa demostrar que la naturaleza ta un poco lloca y ye capaz de florecer un rosal casi en invierno y nevando.


Y ahora una serie de fotos del sufrimientu animal con el frio y lo que tienen que facer pa poder comer un platu de lentejes. Esta ye la cabra del Tarnin en el Bravial.

Aqui vemos pastiando placidamente a les vaques de Manolo el cuñau de Jesus el maestro

Y esti ye el perru de Valbuena en una pose de modelo.

Si amplies la foto veras un paxaru de llau el rio en la Correoria.

Y esto ye la pasarela de maera que hay en el paseo de Palacio Valdes tamien en la Correoria y tamien astrao de fueya

Un manzanal con manzanes tardies en el paseo de la via en el Bravial.

Y unes manzanes del arbol anterior consevaes en el frigorificu natural del friu inviernu.

Y pa terminar una escena erotica pa ver si aumento la audiencia del Blog. El perru de Valbuena demostrando lo erroneo de la teoria que diz que el frio mengua les coses. En esti casu desenvaino y la nieve nun y molestaba pa na.

Y hasta qui una pequeña muestra de como son los colores del otoño en Villoria.

2 comentarios:

  1. Eso paecen Caquis, como los que habia enriba la reondina cuando ficimos el quebrapates y de los que come Eva a cestaos!

    ResponderEliminar
  2. Muy guapes les fotos, sobre to les 2 del perru, vese que ye fotogénicu

    ResponderEliminar