martes, 1 de marzo de 2011

GIMNASIA DE MANTENIMIENTO

EL titulo de la entrada puede inducir a error pues alguien esperara encontrar en les fotos a xente corriendo en pantalon curtiu per de llau el rio y no nun ye eso la xente que vais a ver en les fotos siguientes tan celebrando una cena de recuperacion de calories gastaes precisamente por facer eso que esperaben ver. Pue ser que sea una entra un poco llarga pero tratase de que los asistentes a la cordera puedan descargar les fotos en les que tengan interes y de presentabos a los miembros de esa otra familia que tengo y con la que comparto munches alegries y tamien bastante sufrimientu pues a veces mas que gimnasia de mantenimientu paez un centru de altu rendimientu pa asisistir a les olimpiaes.
En esta primera foto tan los de la mesa de los serios pero claro por que tovia nun habia empezao el sarao.


Y aqui los cuatro guardaespaldas que tien  Suni cuando se sale a correr


Seguimos en la misma mesa chupando camara sin parar que pa eso ye la de Ramon



Raquel y Javi en una pose muy fotogenica despues vendran imagenes menos afortunaes



 Esta ye la muyer de Dimas de Rioseco, Tini, que nun se pierde ninguna cena y ademas ye una artista tocando el tambor.

 Aunque nun se vea Jorge el de Carrio ta concentrau en un cachu de corderu y Velino faese el disimulau pero el platu puedo asegurabos que nun lu tenia vaciu.


 Veis lo que vos decia antes, la cosa nun ye como empieza sino como acaba, y aqui Raquel y Javi concursen a ver quien tien los pelos mas apuntiaos.


 El de la mano abierta ye Dimas y creo que en esi momentu saludaba a Velino que ye del Madrid. Fredo el de Alquimia (Publicidad gratuita) como nun y gusta el futbol faese el disimulau.


Menos mal que en el equipo hay gente seria y formal y estes son el ejemplo. Aqui tenemos a Diaman, Carmen y Ana poniendose guapes pa la foto.

 Aleida ni se inmuta con el fotografo ella va a lo de ella y la priorida en esi momentu ye el corderu.


 A Marta aunque paez que ta posando hubo que pillala descuida por que lo de les fotos nun y gusten munchu y andaba de esquina en esquina pa nun salir en el reportaje.


 Estos dos tienen meritu Jesus Zapico y señora son participantes de la gimnasia desde que abrio el poli y de eso ya van unos cuantos años, asi se conserven de jovenes.


 Aqui tenemos justo lo contrario estes dos son primerizes, empezaron esti añu, y la verda ye que lo cogieron con gracia pues nun falten muncho y elles son Yayo y Nuria.


 Anselmo el de la Doñango (tampoco te cobro na por la publi) y Jorge en plena conversacion durante la cena. Bueno lo que se diz conversacion nun ye por que cuando Selmo coge la palabra nun hay quien lu pare aunque aqui con Jorge tuvo un rival muy duru.

 Y estes dos joyes, como diz Pergen el de Villoria, son Leticia y Ana que pa mejorar el rendimientu tienen como objetivo correr una Media Maraton sin dejar de hablar. Curiosamente aqui tan les dos callaes y tendre que preparame pa cuando lean esto y habra que comprar unes oreyeres como les de Leti pa aguantar el chaparron.    


 Aqui tenemos al superprofesor Jorge acompañau de dos superhemanas Suni (sera con Y?)  y Maria Jesus . La primera nuestra compañera de fatigues en les carreres de los lunes y a la unica que Selmo nun se atreve a reprimir cuando se aumenta el ritmo y la segunda la Reina Maga del Altu Nalon pues reparte mas ilusiones que los de la ONCE. .

 Y aqui los mismos de antes y con la compañia de Arancha, la mujer de Jorge el de Carrio que tamien empezo isti añu y tamien de les habituales a les clases.

 Aqui los dos culpables de esto. Ramon por sacar les fotos y Goyo por distribuiles van dir pa Villabona por facer publiques vuestres intimidaes pero que conste que to lo que aqui ponemos ta fecho con el mayor de los respetos y con muchisimo cariño asi que nadie se enfade.

 Geles la de Velino y Tini durante los momentos de calma y sosiegu.

 Algo raro debe pasar por la cara de sustu de Raquel y la mirada sorprendia de Jorge .

 El paparazzi ye de primera y capto el motivu de tanta alteracion y tamien propicia la caida de un mito. Tos pensabemos que detras de tanto musculo habia un superhombre y va a ser que la fuerza se y escapa por la entrepierna y de manera no muy caudalosa. QUE PENA DE PAISANO.

 El pobre nun da creditu a tan monumental gatillazu aunque Nuria y Yayo lo celebren como si hubieran ganao la Champions.

Y aqui mostramos el motivu de de que a Jorge se le haya saltao el automaticu. Un pequeñu roce con Raquel y plas el orgullo por los suelos o mejor dicho por la silla.

 La cosa nun termino ahi y despues intentaba explicar lo inexplicable a los compañeros de mesa aunque claro tos descojonaos de risa,

 Menos mal que Diaman llevo un libru de canciones y Aleida tomo la batuta de la fiesta y olvidamos el mal momentu del profe.

 Aunque paezme que nun debimos cantar muy bien por les orelleres que se instalo Fredo ya sabeis el de Alquimia.

 Estos tan preparandose pa la siguiente actuacion a ver si somos capaces de subir el liston. La concentracion ye maxima y entrenen hasta la postura de coger el micro.

 Esto ya tien mejor pinta, no por mi parte, sino por Velino y Dimas que nun diran pa Eurovision pero pa cantar pe los Chigres faenlo bastante bien.

 Y aqui nun toy muy seguru pero Javi paezme que queria convencer a Raquel pa repetir el roce de Jorge pa mejoralu y dejalu mal, claro nonde te un de la Pola nun tienen na que facer los de Oviedo.

Hasta qui la primera serie de fotos que tengo en mi poder aunque puede haber otra pues asegurenme que hay por ahi otra serie de imagenes mas comprometies captaes en la oscurida de los chiringos que pueden herir alguna susceptilida.
Estes fotos nun tienen derecho de autor asi que pues descargales y faceles fotos en papel si quies tener algun recuerdu de esta cena. 
A los que salis en les imagenes si les considerais ofensives o de mal gustu solo teneis que decimelo mandandome un comentariu y seran quitaes inmediatamente. 

5 comentarios:

  1. yera bueno habebos fecho el antidoping

    ResponderEliminar
  2. Muy bueno Goyo. Si era otro de tus secretos, merecía la pena conocelo. Y muchas gracias por compartilo con todos. (Yo voy a intentar practicar más el asturiano escrito... pa no desentonar).

    ResponderEliminar
  3. La verdá ye que lo pasamos muy bien. Hay que repetiles más a menudo que gastamos muches fuerces to la semana y tamos quedando en chasis.

    ResponderEliminar
  4. Bueno, Yo soy otra de les nueves que habitualmente tampoco suele faltar, pero falté a la cena(en contra de mi voluntad)cosa que no va a pasar mas aunque solo sea por salir en esti fabulosu reportaje, la próxima vez quedase el padre de la criatura solu haciendo de enfermeru. Un beso muy grande pa todos.

    ResponderEliminar
  5. La verda ye que esti añu los nuevos vos tais saliendo por que los que llevamos un tiempu pel poli sabemos cuanta xente empieza y nun aguanta ni ales navidaes. Y menos mal por que sino cierrenmos el chiringu asi que animo y enhorabuena.
    Por cierto nadie se atreve a facer comentarios sobre el desliz de Jorge, que temeis les represalies o que.

    ResponderEliminar