lunes, 21 de marzo de 2011

PEÑA MEA-PEÑA MEA

Nun ye que haiga fallu en el titulo ni que te obsesionau con el picu ye que en una de eses llocures que diz Rumasa que me dan un dia ocurrioseme la posibilida de facer una ruta un poco mas llarga de lo normal y en el intentu de encontrar compañeros de viaje solo se me apunto Julian, el mi vecin, y como los dos tamos unios sentimentalmente al Restaurante Peña Mea (Luz nun te cobro na por la publi) diomos por pegar una patiaura entre el Restaurante que ta en San Cucao y el que ta en Villoria.
   Na, un paseo de doce hores y mas de 54 kms que comparao con los del maraton tenia que tar chupao y el sufrimientu que padecimos nun vos lo podeis imaginar.
En les fotos que voy a poner apaezco siempre yo, nun ye egocentrismu,sino  que como yeremos solo dos en la expedicion retratabemosmos un al utru con los moviles y yo solo tengo les mies asi que doy fe de que Julian fizo la ruta conmigo y aunque se acordaria de la mio familia una tempora la satisfacion de los dos fue monumental. Por eso tenemos recuerdos de los monumentos que fuimos encontrando en la caminata y el primeru fue la estatua del Sagrado Corazon en el monte Naranco al que lleguemos a les 10 y media de la mañana despues de haber empezao a andar a les 8.


Desde qui bajar per la carretera a estudiar el preromanicu asturianu con San Miguel de Lillo y Santa Maria del Naranco

Tovia tenimos cara risueña y desde qui encaminamos los pasos en direccion a la Catedral de Oviedo

Yeren les doce de la mañana en puntu y tocaba subir per San Lazaro en direccion a Tudela Veguin y per aqui los Monumentos nun abunden munchu y entos retratabemos les señales de la carretera pa dejar constancia del nuestru pasu. La siguiente foto ta fecha en el altu de Bendones y aqui casi mos da un yuyu porque acababemos de pasar el primer indicativu de Laviana y paezme que dicia que faltaben 38 klm y yera la 1 y media de la tarde.

Ahora a siguir la tortuosa carretera que baxa a Tudela Veguin nonde tenimos previsto reponer fuerzes y eso seria alreor de les tres de la tarde y aqui ya empezamos a gastar alguna tirita pa los pies.

Despues de comer un bocadillo otra vez a la carretera y tras cruzar Frieres encaminamosmos a Lada per la carretera que va paralela al actual tramu de autopista.


Aqui ya mos ponemos a andar per de llau el rio con muncha xente de paseo lo cual anima un poco pues poniste al pie de ellos y marcabente un buen ritmo.Cruzamos Sama y la siguiente foto ta toma en Ciañu antes de llegar al Museu de la Mineria en El Entrego. Per aqui ya nun me acuerdo muy bien de los horarios de pasu asi que nun voy a decilos por mieu a equivocame.





A siguir patiando con un dolor de piernes exagerau pero con la satisfacion de dir recortando el terrenu que faltaba. Comentar que fazimos mini paraes pa repostar acuarius y llegaos a estes altures  les detenciones yeren frecuentes. Despues pasamos pel Soton, Sotrondio y  Puente Miramar en Blimea.
Por fin llegamos al nuestru conceyu, llegamos a Laviana y aunque tabemos como Roky en la pelicula que nun sentia les piernes ahora ya tabemos convencios de que terminabemos lo empezao.
Cruzemos delante les Tolves de La Pola y el pueblu de Entrialgo.

Y por fin Villoria, que ganes tenimos de vete. Yo creo que nunca en mi vida prestome tantu el llegar al mi pueblu y pienso que en esi momentu despues de tanto sufrimientu a lo tonto como diz la mi muyer sentime como se siente cualquier montañeru en la cima del Himalaya.
 Asi que esta señal de triunfu ta mas que justifica, yeren les 8 de la tarde y unes cervezes en lo de Pergen y en Piloñeta taben bien merecies despues de doce hores seguies de caminata.


Como los paisanos tropezamos dos veces en la misma piedra al añu siguiente fizi lo mismo acompañau de Gil y y de Manolin el del Meruxal que repitio 200.000 veces su frase preferia cuando ta cascau que ye "Nunca Mais" y aunque nun se ve muy bien la foto voy ponela igual pa faceyos un reconocimientu del valor que tuvieron de xuntase a mi.
Bueno y ahora a convencer a alguien pa dir a Covadonga en un dia, 13 hores aproximao, o repetir esta misma variando el recorriu. ¿Quien se anima pa setiembre?

4 comentarios:

  1. Haber cuando se cambien les feches de les excursiones!!!!! los libreros en septiembre tenemoslo jodío, y ganes nun mos falten pa faceles.....

    Roberto (Arvín)

    ResponderEliminar
  2. paez que me petez a mi tamien,si me coincide voy que les burraes ye lo que presta

    ResponderEliminar
  3. Hombre yo aquel dia acuerdome de que tu Goyo calasti un poco tocau, pero el mi amigu el Juli paecia que y la habia clavao un moro. De toes formes como no una ruta epica. TAREIS CONTENTOS. IN...

    ResponderEliminar