jueves, 2 de junio de 2011

PICU LA SENDA EN CASU


El slogan pa promocionar el conceyu mas altu del Nalon ye "FAY CASU Y VEN" siendo en isti puntu mas verda que nunca pues les rutes de montaña per esa zona son sencillamente espectaculares y guapes.
En esta ocasion vamos Hasta Soto de Casu pa subir un picu que Tino el de Valdelafaya, que lleva coronaes un millon de cumbres en Asturias, casualmente tovia nun conocia, asi que la semana pasa un rebañu del nuestru equipo de montaña pusimoslu en el objetivu y ascendimos esta cumbre que vista desde la distancia resulta un tantu atipica por el verde que la adorna







Na mas empezar a subir empezamos a ver pueblos de Casu y el primeru que acolumbramos ye Belerda, con el Visu La Grande detras, que se entierra entre el mantu de verdor con el que vamos a disfrutar casi to el recorriu

Debaxo de la linea de corriente de la verguenza vemos el pueblu de salida, Soto de Casu, que fue nonde se rodo fay munchos años la pelicula Adios Cordera

Un poco mas lejos y tamien adornau con los cables vemos al pueblu de Bezanes con la empezaura de lapista de Brañagallones



Aqui Manolin en un descansu de la llarga subia con Belerda detras.
 Primera vista que tenemos del Picu La Senda en el que el verde domina sobre la piedra.


 Parte del grupo llegando a Llagos

 Desde la cumbre de la senda vemos entre otros el Tiatordos





 Y ahora unos cuantos posaos con el Tiatordos de fondo




 Y aqui el equipo que fizo cumbre por que otros pocos quedaronse a sistiar mas abaxo pa esquivar el calorisimu que facia subiendo.

Otra panoramica desde la cumbre que nun se que ye por que a pesar de que Tino mos lo explica to a mi nun me queda un nombre en la cabeza asi que una ayudina vendriame bien pa bautizar estes vistes impresionantes.

Aqui la sorpresa agradable del dia por que bajando encontramos esta cria de venao segun los expertos con apenes una semana de vida.

 Y aqui la ultima toma fotografica del dia pues el cielo empezo a teñise de negro y la bajada hacia Orle algunos fizimosla corriendo pa esquivar la tormenta que se avecinaba y que al final quedose en cuatro goteres fastidiandomos la mita del camin y llegando al coche a les cuatro de la tarde. Eso si, valio pa que garraramos una fartura de chigre que mete mieu.
Ahora lo proximo tres dis pel occidente de Asturies en esi empeñu que tenemos de day la vuelta al territoriu asturianu y que esti añu va a llevamos desde San Antolin de Ibias hasta Taramundi.








1 comentario:

  1. Muy wapa la ruta, pero olvídasete comentar que esti fin de semana 3, 4 y 5, son les fieste de uno de los pueblos por los que pasasteis BELERDA y que además son muy afayaices.

    P.D: Faciame falta la Bambi pa el zoo del Collau

    ResponderEliminar