martes, 26 de julio de 2011

LA CONQUISTA DE COVADONGA

Alguien pue pensar que  en el titulo falten letres pues lo normal ye que se hable de la reconquista si hablamos de Covadonga y no de la conquista pero ye que en isti casu la palabra ta doblemente bien empleá pues refierome a que conquistemos el sitiu despues de haber andao muncho y algun de los que patió demostromos a los que tabemos alli que el beber de los siete caños como diz la tradicion fae efecto y munchu mos tememos que en menos de un añu tengamos boda a la vista asi que ye que isi dia hubo tamien conquista pero de les amoroses.
Asi que pa demostraboslo voy ponebos unes fotuques nueves que me llegaron de forma anonima y en la que se ve al susodicho bien abrazau a dos buenes mozes.





En esta ye el fotografo fotografiau pues mientres yo los retrataba en el puente romanu ellos retrataronme a mi en la carretera.





El grupo enriba el puente romanu pa demostrar que aguanta el pesu que se ponga sobre el.
Y aqui el primer intentu de Rumasa aunque al ver la camara fizose el disimulau y ganchose a hablar del Bilbao con Gelu.
Ramon pon cara de enfadau pero no el gestu yera del sufrimientu que se acumulaba en les pates.
Y aqui la prueba definitiva de que el agua de Covadonga ye milagrosa pues estes dos bellezes brasileñes, parientes de Rene, cayeron en les redes de Manolo y fizieron que echara una risaina a pesar del cansanciu. La pena ye que el equipo de cocineros de Migalpiri pierde un puntal importante pues Rumasa va a especializase en la elaboracion de caipiriñes y abandonar les arrozaes y les menestres multitudinaries per les fiestes de los nuestros pueblos.
Y pa terminar un retratu del equipo nonde se pue apreciar que nun se separaben de el ni un momentu
Adios excursiones per Asturies y a lo mejor salimos ganando por que hay que facer una a Rio de Janeiro
TOMAAAAAA.

1 comentario: