lunes, 18 de julio de 2011

VILLANUEVA DE OSCOS-TARAMUNDI

Siguimos en ruta per Asturies o mejor dicho faciendo rutes per la nuestra tierra y les fotos que vos pongo a continuacion llevenmos desde Villanueva de Oscos hasta la capital de les navayes, o sea Taramundi. La primera semeya ta fecha delantre del chigre nonde comimos y ta con nosotros el fiu de la chigrera.
Como vos diji en rutes anteriores esta zona ye intransitable per los montes salvo que aproveches cortafuegos o alguna de les escases pistes forestales que hay asi que a facer como los jabalis y furar per debaxo de los argomales. Y voy a empezar con la primera para que ficimos a media mañana por que la verda ye que en la primera parte del dia habia poco que ver y habia que comer un quesu que mos regalo la del hotel de Villanueva.


Y ahora un monton de fotos de un sitiu muy guapu que se llama Texois en Taramundi nonde visitamos un rebañu de artilugios tos movios con agua y que ye una de les atracciones turistiques de la zona.










Y hasta qui la ruta 2011 de la vuelta a Asturias que tien previsto continuar su andaura en junio del añu que vien patiando los caleyos que separen Taramundi y Tapia de Casariego y que va a suponer que abandonemos les montañes de nuestra region y conozcamos les playes que dicho sea de pasu tan tamien de muy buen ver.

No hay comentarios:

Publicar un comentario