miércoles, 15 de diciembre de 2010

PUERTO LES SEÑALES-TARNA 3ª


Hoy vamos a patiar la tercera parte de esta ruta, que recomiendo a todos, y que nos va a dejar en el pueblu de Tarna. La linea roja indica aproximadamente el recorrido realizau que discurre practicamente en su totalida por preciosos fayeros y con un senderu al principiu comodu de caminar siempre en leve descensu. 



Despues de comer de llau del rio en un sitiu paradisiacu llamau La Campona y despues de que algun echa ra una siesta rapidina reiniciamos el camin pel medio de un fayeru impresionante que mos deja ver per un gueyu la ultima mirada al Tabayon.



Metemosmos pel fayeru a una marcha que paez que vimos al demonio y claro asi nun da tiempu a facer ninguna foto asi que tuvi que robayos esta a los del Tas Tas que ya tuvieron ocasion de facer esta ruta y que espero que nun mos cobren derechos de autor.


Bueno antes de esta parada pa facer una foto de grupo en una fuente tuvimos otra en la que Pepe Corian entonomos una cancion de esi repertoriu tan particular que el tien. Despues de esti puntu pista pa baxo a encontramos con el cruce que señala pal LLanu del Toro y que ye el sitiu nonde tan los robles centenarios de Tarna.


Pero pa ver estos robles antes hay que apechugar con una pendiente que fae fumo por lo menos durante venti minutos y que cuando llegues por lo menos a mi desilusionome un poco por el lamentable estao de conservacion que tienen, Son impresionantes pero como todo en esta vida "La eda nun perdona".
 


Y como no sesion de fotos de tos los que subimos al Llanu del Toro por que algun prefirio dir a tomar una cervezina al chigre de Tarna










Y hasta qui esti viaje interesante pel corazon de Reres conociendo sus monumentos naturales y que toy seguru que a tos los que participemos mos dejo un buen sabor de boca y que a mi personalmente dejome claro que esta zona ye de les mas guapes de Asturias. Y pa despedir esta entrada una foto publicada en el periodicu digital Publico.es nonde apaez el famosu urogallu Mansin esperando pa entrar en la iglesia de Tarna y que poco despues segun la version oficial fue asesinau por un perru.


No hay comentarios:

Publicar un comentario