jueves, 21 de julio de 2011

LA BATALLA DE COVADONGA

Mas de catorce hores andando y sobre 63 kms en les pates son argumentos bastantes pa dicir que esta ruta fecha el 20 de Julio de 2011 fue pa 15 lavianeses, hombres y muyeres, una autentica batalla de Covadonga de la que salimos triunfaores.
Salimos 16 aventureros, un langreanu solo fizo la mita del recorriu, a les 4 y media de la mañana desde Villoria y La Pola pa arrancar desde Entrialgo sobre les cinco y tras una hora de caminata llegamos al Condao pa empezar a cruzar la Sierra de Peñamayor per la zona de La Ortigosa y baxar a Puente Miera en el conceyu de Piloña nonde lleguemos a les 9 de la mañana y nonde ficimos la primera para pa comer un pinchin y algun pa cambiar el calzau de monte pol de carretera.




Despues de Puente Miera carretera y carretera, 9 kms hasta Infiestu, nonde facemos la segunda pará algunos pa tomar un refresquin y otros pa facer algun estiramientu

Les tactiques de descansu fueron diferentes pues algunos allargaben les paraes to lo posible y otros decidimos faceles lo mas pequeñes que pudieramos y eso permitiamos llevar un pasin mas tranquilu hasta que mos alcanzaren los del peloton y a partir de entonces ritmo ganadero hasta el siguiente descansu en Villamayor a unos 5 Kms. Despues otros 5 hasta Sevares per la Nacional con un calor que abrasaba y aqui desviu per la carretera de Beleño pa coger una ruta que se llama Camin de la Reina que mezclando pistes y carreteres secundaries mos arrima hacia les dos de la tarde a Llames de Parres nonde fadrimos la para mas llarga de alreor de media hora. En isti tramu sufrimos los dos unicos percances serios del dia pues al iniciu retirose Kike el de la Nueva y sufrio un pequeñu mareu Ines que mos fizo temer una nueva retirada. Afortunamente solo fue un sustu y pudo siguir sufriendo y disfrutando como tos los demas de esta caminata.


Desde qui 11 kms hasta Cangas de Onis nonde llegarimos sobre les cuatro y media, tamien per pistes muy agradables de andar pues taben a la sombra y algun tramu de carreterina empina que a algun fizosei demasiao duro,Gil bebio 8 litros de Acuarius durante tol recorriu, pues el calor apretaba enforma. Lo importante yera que aunque tovia faltara tanto la sensacion yera de que ya nun habia na que mos impidiera llegar y eso animaba munchu.

En Cangas de Onis parada pa repostar y algunos ver per la tele el final de etapa del Tour aunque como diji antes algunos optamos por nun parar y continuar la marcha de manera mas tranquila y asi afrotar estos ultimos kms, 11 aproximao, con gran cansanciu en les piernes y gran satisfacion pues yo creo que en un reto tan importante como isti nadie taba convenciu de poder culminalu.
En la Riera fizimos yo y Gino una para pa facer una foto en recuerdu a Lelo el Abogau con el que cantemos mil veces la de Canteros de Covadonga.


El ver los picos de la Basilica faete sacar fuerzes de onde ya nun les hay y faete aumentar el ritmo pa llegar cuantu antes a disfrutar del sitiu y sentise como verdaderos Pelayos
Y por fin Covadonga, a onde lleguemos entre les 6 y media y les 7, llena de turistas como siempre, y con unos visitantes hoy especiales que cada un a su manera quisieron rendir su homenaje a La Santina, a la patrona de Asturies derramando mil sudores y munches angueñes en los pies por cumplir el sueñu de dir andando hasta la cuna de nuestra tierra asi que pa tos los que se dejaron engañar por mi en esta aventura GRACIES por facer que ahora mismo cuando escribo estes letres tenga la satisfacion de haber conseguio el mayor de los triunfos y que habelo fecho entre amigos da siempre un valor añadiu a los retos. Deseo que pa los que lo vivisteis en primera persona esi sentimientu sea el mismu y como recuerdu pongobos el certificau fotograficu de que lo conseguisteis.
GINO


GOYO


GIL


TANI


TINO


GERARDO


MILIA


MANOLO


RAMON

MARINO


SONIA


RENE


INES


CELESTINO

LUIS
Tamien quiero que tengan su certificao otras dos Personas que participaron activamente en la Expedicion, Kike que fizo mediu recorriu y Gelu el cazurru que se puso a nuestra disposicion durante tol dia pa cuntar con un coche de apoyu que cubriera les necesidaes que tuvieramos.

 

Y hasta qui resumen de una jorna que seguro recordaremos siempre y en la que falta tovia por poner la demostracion real de que beber de los caños de Covadonga da resultao pues tovia nun me dieron la foto asi que mientres tantu a disfrutar de lo conseguio, que nun ta al alcance de cualquiera, y a pensar en proximos retos que nun van a ser tan exigentes pues son les excursiones de verano que se van a empezar el proximu miercoles 27 con una ruta playera por la zona de Navia.

3 comentarios:

  1. ¡¡¡FELICIDADES!!!
    Tais hechos unos campeones, además creo que llegaste el segundu a la meta, taba claro que no se podía ganar a Gino, jejeje, valla hombre!

    PD: ahora a ver quien trabaja el fin de semana.

    ResponderEliminar
  2. Al parecer la agencia estatal antidopaje ha encontrado restos de Ibuprofeno y Clembuterol en los analisis realizados a Gil, retirandole de inmediato el tercer puesto que habia logrado tras imponerse a Tani en un traicionero sprint en la recta de meta.

    ResponderEliminar
  3. Yo creo que lo importante aqui no era la clasificacion sino el terminar y eso lo habeis conseguido asi que enhorabuena

    ResponderEliminar